PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie a bezrobotny?

  • 1. Data: 2002-08-02 08:57:40
    Temat: Umowa-zlecenie a bezrobotny?
    Od: "MarcinZ" <x...@x...xxx.xx>

    Witam.
    Czy pracujac na umowe-zlecenie moge sie zarejestrowac jako bezrobotny?

    - -
    Marcin Z

  • 2. Data: 2002-08-02 09:31:07
    Temat: Re: Umowa-zlecenie a bezrobotny?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    NIE

  • 3. Data: 2002-08-02 10:18:55
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    > NIE

    no właśnie NIE i to jest jeden z licznych "kretyńskich" przepisów

  • 4. Data: 2002-08-02 11:12:45
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Dlaczego kretynski?

  • 5. Data: 2002-08-02 16:28:52
    Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>

    Użytkownik "Premiere" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > mozesz byc bezrobotnym, o ile twoj zarobek nie przekroczy polowy
    najnizszego
    > wynagrodzenia w miesiacu.
    > czyli 380 PLN brutto, tak jest napisane na karcie bezrobotnych.

    bzdura totalna. W tym wypadku chodzi o dochody z innych zrodel niz praca
    zarobkowa (np. wynajmowanie mieszkania). Bezrobotny, jesli chce podjac
    JAKAKOLWIEK prace (zlecenie, dzielo itp - bez wzgledu na kwote) to jest
    zobowiazany do wyrejestrowania sie

    Marta

  • 7. Data: 2002-08-02 17:45:57
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
    :
    :
[...]

    jestes pewna? :-)
    Zapytam sie w urzedzie dla pewnosci. ;)

    : Marta
    :
    :

  • 8. Data: 2002-08-02 17:49:45
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
    :
    :
[...]

    I moglabys nieco grzeczniej odpowiadac;), kazdy ma prawo do
    pomylki(ewentualnej).

  • 9. Data: 2002-08-02 19:51:17
    Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>

    > : Użytkownik "Premiere" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > : news:3d4ab165_1@news.vogel.pl...
    > jestes pewna? :-)
    > Zapytam sie w urzedzie dla pewnosci. ;)

    jestem pewna, poniewaz primo: tak jest napisane na "karcie bezrobotnego" -
    trzeba tylko sie wczytac;), secundo: pani w urzedzie oswiecila mnie jakies
    dwa tygodnie temu.

    Marta

  • 10. Data: 2002-08-02 19:52:17
    Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>

    Użytkownik "Alter" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > I moglabys nieco grzeczniej odpowiadac;), kazdy ma prawo do
    > pomylki(ewentualnej).

    A to bylo niegrzeczne? To sorry, zmieniam "bzdura totalna" na "chyba cos
    musialo Ci sie pomylic, zapewne przez nieuwage" :P

    M.