PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie a bezrobotny?

  • 11. Data: 2002-08-02 20:41:41
    Temat: Re: Umowa-zlecenie a bezrobotny?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam wszytkich,

    Na początku tej dyskusji "stanowczo" stwierdzilem,
    osoba podejmujaca prace na umowe-zlecenie nie moze
    rejestrowac sie jako bezrobotna. Taką informacje uzyskalem
    w jednym z urzedów w Krakowie. Dokladnie (o ile jeszcze dobrze
    pamietam :) uslyszalem, ze dopiero po zakonczeniu pracy na u-z można
    ponownie sie zarejestrowac, dla mnie jest to jednoznaczne z
    "zakazem" wykoywania jakielkolwiek pracy na bezrobociu (aby oczywiscie
    nie stracic statusu osoby bezrobotnej). Interesowało mnie głownie zagadnienie
    ubezpieczeń społecznych.

    pozdrawiam wszystkich

  • 12. Data: 2002-08-03 07:05:07
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > "zakazem" wykoywania jakielkolwiek pracy na bezrobociu (aby oczywiscie
    > nie stracic statusu osoby bezrobotnej). Interesowało mnie głownie

    I to jest przypadek wyzszosci malzenstwa bezrobotnego z pracujacym nad
    bezrobotnym kawalerem. (Jesli chodzi o wypisywanie umowy zlecenia)

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 13. Data: 2002-08-03 14:30:56
    Od: "ark" <s...@w...pl>

    Tez takiec cos tam widzialem

    pzdr ark

    Użytkownik Premiere <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

  • 14. Data: 2002-08-03 20:20:04
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Użytkownik "ark" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tez takiec cos tam widzialem

    Widzieć a mieć to różnica. Nie ma takiej możliwości

  • 15. Data: 2002-08-05 09:08:14
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ark" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Widzieć a mieć to różnica. Nie ma takiej możliwości

    No jak sama nazwa wskazuje - bezrobotny. Jak sie ma jakas robote (u-z, np.),
    to przeciez jest sie juz robotnym, nie? ;)
    Pozdrawiam bez- i robotnych :)
    Iwonka