PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o zakazie konkurencji

  • 1. Data: 2004-08-03 11:01:10
    Temat: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Catalyst" <c...@i...p2l>

    Witam - wlsnie brat dostal na konto odszkodowanie z tytulu o zakazi
    ekonkurencji - czy ktos moze mnie oswiecic z jakiego zapisu wynika takie
    odszkodowanie i jak dlugo si eje otrzymuje? czy jest to regulowane jakas
    wewn. umowa w przedsiebiorstwie?
    POZDR
    CAT

  • 2. Data: 2004-08-03 12:26:39
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Catalyst napisał (wto 3. sierpnia 2004 13:01):

> [...]
    > ekonkurencji - czy ktos moze mnie oswiecic z jakiego zapisu wynika takie
    > odszkodowanie i jak dlugo si eje otrzymuje? czy jest to regulowane jakas
    jakby nie dostawał odszkodowania, to zakładowi pracy papier o zakazie
    konkurencji nie przydałby się na nic. A tak, wg umowy jest zobowiązany w
    określonym czasie się rozstać z zawodem

  • 3. Data: 2004-08-12 17:37:44
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Eee tam... Z zawodem NIE, tylko nie może świadczyć pracy takiej samej w tej
    samej branży tzn dla konkurencji.. Sama nazwa mówi : ... o zakazie
    KONKURENCJI. Jesli np jestes marketingowcem u producenta materiałów np z
    tworzyw sztucznych, no to u konkurencji nie masz co szukac (albo wyjedz
    gdzies daleko i pracuj dla konkurencji... kto sie skapnie gdzie pracujesz)??
    Za to w innej branży mozesz byc marketingowcem, dlaczego nie??

    Zresztą dokładnie wszystko opisano tutaj:
    http://prawopracy.fr.pl/artykul.php?artnum=29