PracaGrupypl.praca.dyskusje › niekaralnosc

  • 1. Data: 2004-08-03 12:58:47
    Temat: niekaralnosc
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    czy ktos moglby mi podac szablon oswiadczenia kandydata o korzystaniu z
    pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione
    umyślnie ?

    dzieki z gory.

    szukalem w histori nic nie znalazlo.

  • 2. Data: 2004-08-03 14:40:28
    Temat: Re: niekaralnosc
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Użytkownik eXec napisał:
    > czy ktos moglby mi podac szablon oswiadczenia kandydata o korzystaniu z
    > pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione
> [...]

    Sprawdź tu:

    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze.shtml

  • 3. Data: 2004-08-03 16:38:25
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [eXec] - 2004-08-03 14:58:

    > czy ktos moglby mi podac szablon oswiadczenia kandydata o korzystaniu z
    > pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione
    > umyślnie ?

    OŚWIADCZENIE

    Ja niżej podpisany legitymujący się dowodem osobistym .... oświadczam,
    że nie byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie, korzystam z
    pełni praw obywatelskich, i że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych do celów rekrutacji.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\