PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę

  • 21. Data: 2005-07-14 09:51:16
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "BH" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:db5c7q$sc2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przed wejsciem do Unii na jakis czas ten przepis o trzeciej
    > umowie na czas okreslony zostal zawieszony. Nie dzialal znaczy.
    >

    > Kira

    Aha.

    To jeszcze uwaga: może, któreś z trzech tych wcześniejszych umów zahaczają o
    okres kiedy przepis o automatycznej umowie na czas nieokreślony obowiązywał?

    I pytanie: Dlaczego w poprzednim poście wyskoczyły mi krzaczki zamiast
    polskich liter? Jak piszę na grupę to jest wszystko OK, ale jak odpowiadam
    ma posty innych, to są krzaczki. Używam OE i ustawienia mam standardowe.

    Pozdr. B

  • 22. Data: 2005-07-14 10:04:42
    Od: "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl>

    Użytkownik "BH" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I pytanie: Dlaczego w poprzednim po?cie wyskoczyły mi krzaczki zamiast
    > polskich liter? Jak piszę na grupę to jest wszystko OK, ale jak odpowiadam
    > ma posty innych, to s? krzaczki. Używam OE i ustawienia mam standardowe.

    Że tak powiem, nie widzę w Twoim poście w nagłówku takich dwóch linijek:

    charset="iso-8859-2";
    reply-type=original

    Oznacza, to, że masz nie poprawnie ustawione kodowanie polskich znaków w
    czytniku. Standardem polskiego usenetu jest ISO-8859-2 :)

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 23. Data: 2005-07-14 10:06:21
    Od: "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl>

    Oooo i mój firmowy OE znów mimo ustawienia na ISO pociągnął sobie cp...
    Muszę poczukać czegoś normlanego do grup pod windowsa co i Tobię radzę.

    ps. nie nie mam zznaczone aby odpowiadał w standardzie w którym post został
    napiany.