PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło - kiedy zgłosić w UP?

  • 1. Data: 2006-05-16 09:44:06
    Temat: Umowa o dzieło - kiedy zgłosić w UP?
    Od: "Tan Tadam" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.

    Po utracie pracy zarejestrowałem się w Urzędzie Pracy. Obecnie podjąłem pracę
    u nowego pracodawcy na okres próbny - umowa o dzieło (dziełem jest zobycie
    odpowiednich certyfikatów). I tu mam pytanie: kiedy należy zgłosić fakt
    podjęcia pracy na umowę o dzieło w Urzędzie? Należy to zrobić niezwłocznie,
    czy dopiero po przyjęciu dzieła? W umowie mam składki zdrowotne, ale jeśli
    nie wykonam dzieła, to nie dostanę pieniędzy, a składki nie będą opłacone
    (umowa jest na 2 miesiące).

    Pozdrawiam i z góry dziękuję.