PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 1. Data: 2006-05-15 17:33:21
    Temat: Zmiana pracy
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Witam.

    Chce zlozyc wypowiedzenie i z koncem czerwca pozegnac moja obecna firme.
    Nowa prace chce podjac od 1 sierpnia. Czy taka nieciaglosc pociaga za soba
    jakies konsekwencje poza tym ze bede mial o miesiac krotszy staz pracy?
    Wydaje mi sie ze nie, ale chce sie upewnic.

    Dzieki,
    m.

  • 2. Data: 2006-05-16 17:03:12
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 15 May 2006 19:33:21 +0200, "martin" <m...@w...pl>
    zakodował:

    >Witam.
    >Nowa prace chce podjac od 1 sierpnia. Czy taka nieciaglosc pociaga za soba
    >jakies konsekwencje poza tym ze bede mial o miesiac krotszy staz pracy?

    Nie
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded