PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostatnie wynagrodzenie

  • 1. Data: 2006-05-16 11:32:56
    Temat: Ostatnie wynagrodzenie
    Od: "PP" <p...@p...pl>

    Witam

    Piatek 22 maja jest moim ostatnim dniem w pracy, czy w związku z tym
    pracodawca powinien mi wypłacic ostatnie wynagrodzenie tego dnia, czy może
    tak jak zwykle ostatniego dnia miesiąca.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-16 11:35:34
    Temat: Re: Ostatnie wynagrodzenie
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!