PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo

  • 1. Data: 2005-06-02 09:11:51
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    heyka
    Kto w przypadku umowy o dzielo odprowadza podatek ? Czy to co ja dostaje na
    konto to jest juz moje netto czy jeszcze powinienem odprowadzic ? Jesli
    pracuje jako progamista to czy moge sobie odliczac od podatku koszt
    sprzetu ? - jego modernizacje ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-06-02 09:40:23
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > heyka
    > Kto w przypadku umowy o dzielo odprowadza podatek ? Czy to co ja dostaje
    na
    > konto to jest juz moje netto czy jeszcze powinienem odprowadzic ?
    To co dostajesz na konto to jest już Twoje netto.

  • 3. Data: 2005-06-02 16:53:53
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Thu, 2 Jun 2005 09:11:51 +0000 (UTC), Jarod wrote:

    > heyka
    > Kto w przypadku umowy o dzielo odprowadza podatek?

    Zleceniodawca. (,,Dziełodawca'').

    > konto to jest juz moje netto czy jeszcze powinienem odprowadzic ? Jesli
    > pracuje jako progamista to czy moge sobie odliczac od podatku koszt
    > sprzetu ? - jego modernizacje ?

    Kwota zapłaconego przez zleceniodawcę podatku została już zapewne
    pomniejszona o zryczałtowane koszty uzyskania przychodu, więc nie.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    dwaible - being unstable