PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa... › Umowa...
    From: "Mirelcia" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa...
    Date: Sun, 8 Sep 2002 14:55:08 +0200

    Umowa o prace skonczyla mi sie chyba w lutym... Pierwsza mialam na okres
    probny, potem dwie na czas okreslony... Nastepnej nie podpisali ze mna do
    dziszejszego dnia... Teraz chce sie zwolnic... Czy obowiazuje mnie jakis
    okres wypowiedzenia... Co mam robic... Czy wymusic po prostu podpisanie
    zaleglej umowy do np dzisiejszego dnia? Jak to wyglada w swietle prawa?
    Mirelcia