PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa... › Re: Umowa...
  • Data: 2002-09-09 07:02:12
    Temat: Re: Umowa...
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:alfse6$735$11@news.onet.pl...

    > W świetle prawa masz umowę na czas nieokreślony. Skoro zostałas
    > dopuszczona do pracy, otrzymałaś wynagrodzenie, to umowa była zawarta.

    Problemem jest czy Pracodawca płacił za Ciebie ZUS i podatki. Jeżeli tak to
    idz do niego i rozwiąż w drodze porozumienia stron. Niech Ci wystawi
    świadectwo pracy i wszystko. Jeżeli nie to nic Cię nie obowiązuje, możesz
    nie przyjść do pracy od jutra (pracowałaś na czarno), lub oddać sprawę do
    PIP i Sądu Pracy.

    Wiesiek