PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa... › Re: Umowa...
  • Data: 2002-09-08 13:15:18
    Temat: Re: Umowa...
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirelcia wrote:

    > Umowa o prace skonczyla mi sie chyba w lutym... Pierwsza mialam na
    > okres probny, potem dwie na czas okreslony... Nastepnej nie podpisali
    > ze mna do dziszejszego dnia... Teraz chce sie zwolnic... Czy
    > obowiazuje mnie jakis okres wypowiedzenia... Co mam robic... Czy
    > wymusic po prostu podpisanie zaleglej umowy do np dzisiejszego dnia?
    > Jak to wyglada w swietle prawa? Mirelcia

    Jeśli nie miałas podpisanej umowy, a mimo to byłas w stosunku pracy (czyli
    musiałs byc od do, miałas przełozonego) to de facto masz umowę oprace na
    czas nieokreślony. Wszytskie atuty sa w Twoim ręku. To pracodawca naruszył
    prawo. Wygrasz każda sprawe w sądzie. Czas wypowiedzenia zalezy od tego jak
    długo tam pracowałas.

    --

    Lia