PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie zdrowotne

  • 1. Data: 2003-07-01 21:09:50
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "LeNiN" <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    Można sobie gdzieś wykupić ubezpieczenie zdrowtne takie jakie płaci Urząd Pracy w
    przypadku kiedy jestem bezrobotny ? Ile to kosztuje ?

    Z góry dziękuje z odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-07-02 16:05:28
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    Można sobie gdzieś wykupić ubezpieczenie zdrowtne takie jakie płaci Urząd
    Pracy w przypadku kiedy jestem bezrobotny ? Ile to kosztuje ?

    jak jestes bezrobotny, to neizaleznei czy masz zasilek, czy nie masz, urzad
    płaci Twoje ubezpieczenie.
    Wydaje mi sie, ze mozesz sie na wlasna reke ubezpieczyc w taki msamym
    zakresie w ZUSie, ale to chyba bardzo rzadkie przypadki, moge sie mylic ,
    ale kosztuje to pewnie kolo 200 zl miesiac.
    Za 35 - 50 zl skladki mozesz wykupic jakis podstawowy pakiet medyczny w
    dobrej prywatnej przychodni - jesli to w takim kontekscie potrzebujesz
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-07-02 21:28:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    LeNiN napisał:

    > Witam,
    > Można sobie gdzieś wykupić ubezpieczenie zdrowtne takie jakie płaci
    > Urząd Pracy w przypadku kiedy jestem bezrobotny ? Ile to kosztuje ?

    W siedzibie Kasy Chorych [przynajmniej na stronie dawnej Mazowieckiej
    jest dosyć obszerny opis] - później ZUS i co miesiąc około 200 zł [na
    razie poniżej - 180]. Z tym, że jak masz zbyt długi okres przerwy
    pomiędzy ubezpieczeniami, to płacisz najpierw Kasie frycowe - względnie
    wysokie, ale mające odstraszyć tych, co ubezpieczają się na czas jednej
    zaplanowanej operacji.

    Flyer