PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCNA w Warszawie

  • 1. Data: 2003-07-01 17:37:35
    Temat: CCNA w Warszawie
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Jestem zainteresowany wyrobieniem sobie certyfikatu CCNA. Zależy mi na jak
    najkrótszym kursie - max. 1 rok. Słyszałem o kursach 6-miesięcznych - czy to
    prawda?

    Gdzie mógłbym znaleźć listę ośrodków szkoleniowych w Warszawie? Jaki jest
    orientacyjny koszt takiego kursu (czy zależy on od jego długości??)?

    I jeszcze jedno: czy CCNP można uzyskać tylko, jeśli posiada się już CCNA?

    z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    Paweł

  • 2. Data: 2003-07-02 06:26:04
    Temat: Re: CCNA w Warszawie
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gdzie mógłbym znaleźć listę ośrodków szkoleniowych w Warszawie? Jaki jest
    > orientacyjny koszt takiego kursu (czy zależy on od jego długości??)?

    Ok. 6000 za kurs w Wa-wie. Proponuję pomyśleć o Lublinie lub innym ośrodku,
    gdzie znajdziesz roczny kurs na Akademii Cisco za 3000 zł. Sam byłem na
    kursie, gdzie klient
    z Wawy dojeżdżał do Lublinia na zajęcia - wyszło znacznie taniej.

    > I jeszcze jedno: czy CCNP można uzyskać tylko, jeśli posiada się już CCNA?

    Tylko w ten sposób

    > z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    > Paweł

    Pozdrawiam
    WOJO

  • 3. Data: 2003-07-02 07:10:52
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Paweł wrote:
    > Jestem zainteresowany wyrobieniem sobie certyfikatu CCNA. Zależy mi na jak
    > najkrótszym kursie - max. 1 rok. Słyszałem o kursach 6-miesięcznych - czy to
    > prawda?

    samemu sie lepiej nauczyc.
    > Gdzie mógłbym znaleźć listę ośrodków szkoleniowych w Warszawie? Jaki jest
    > orientacyjny koszt takiego kursu (czy zależy on od jego długości??)?

    pewnie duzo...i nie warto
    > I jeszcze jedno: czy CCNP można uzyskać tylko, jeśli posiada się już CCNA?

    tak

  • 4. Data: 2003-07-02 07:13:34
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > Jestem zainteresowany wyrobieniem sobie certyfikatu CCNA. Zależy mi na jak
    > najkrótszym kursie - max. 1 rok. Słyszałem o kursach 6-miesięcznych - czy
    > prawda?

    To jest Akademia Sieciowa. Są miejsca gdzie przerabiają cały program w 6
    miesięcy (na krócej nie pozwala Cisco).
    Natomiast jeśli zależyu Ci na czasie to idź na komercyjne szkolenie. Trwa
    AFAIR 5 dni i kosztuje w okolicach 1500 Euro.

    http:\\www.cisco.pl

    > I jeszcze jedno: czy CCNP można uzyskać tylko, jeśli posiada się już CCNA?

    Tak.

    Maxx

  • 5. Data: 2003-07-02 07:25:15
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    > samemu sie lepiej nauczyc.

    Teraz mi to mówisz ? ;-)
    Rzeczywiście nie popełnię tego błędu drugi raz.
    Do CCNP przygotuję się sam
    Byłem na kursie i ....guzik z tego mam.(przepraszam, mam świstek o
    ukończeniu kursu podpisany przez rektora uniwerku)
    3 patyki wywalone w błoto - lepiej podejść 4 razy do egzaminu
    Właśnie jestem na urlopie i cały czas poświęcam na przygotowanie do
    egzaminu.
    A propos
    Z czego się sam uczyłeś ?
    WOJO

  • 6. Data: 2003-07-02 10:37:37
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Użytkownik "WOJO" <w...@g...pl> napisał:

> [...]
    > ukończeniu kursu podpisany przez rektora uniwerku)
    > 3 patyki wywalone w błoto - lepiej podejść 4 razy do egzaminu

    A więc można podchodzić do egzaminu bez wcześniejszego ukończenia kursu???
    Jaki jest koszt samego egzaminu CCNA?

    Paweł

  • 7. Data: 2003-07-02 11:04:18
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Paweł wrote:

    > A więc można podchodzić do egzaminu bez wcześniejszego ukończenia kursu???
    mozna...po co ci kurs ?

    > Jaki jest koszt samego egzaminu CCNA?
    150 $

  • 8. Data: 2003-07-02 11:56:47
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > mozna...po co ci kurs ?

    > 150 $

    do tego 80 - 90 zl oplaty administracyjnej.

    wer

  • 9. Data: 2003-07-02 12:51:18
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisał:
    > mozna...po co ci kurs ?

    A w jaki sposób można zdobyć materiały przygotowujące do egzaminu (rozumiem,
    że uczestnicy kursu je otrzymują)? (załóżmy, że posiadam wiedzę w
    wystarczającym zakresie, ale chciałbym zapoznać się z zagadnieniami
    poruszanymi na egzaminie i z przykładowymi pytaniami)

    Paweł

  • 10. Data: 2003-07-02 13:20:38
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > wystarczającym zakresie, ale chciałbym zapoznać się z zagadnieniami
    > poruszanymi na egzaminie i z przykładowymi pytaniami)

    poszukac w sieci ew. na priva :)
    m.