PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na zadanie

  • 1. Data: 2003-07-01 18:08:40
    Temat: urlop na zadanie
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    Czy przyslugujace 4 dni rocznie urlopu na zadanie mozna wykorzystywac
    lacznie (np. 3 dni pod rzad) czy tylko jako pojedyncze dni?
    ika

  • 2. Data: 2003-07-01 19:34:24
    Temat: Re: urlop na zadanie
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    01 lip 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach, "ika"
    <i...@o...pl> napisał(a):

    > Czy przyslugujace 4 dni rocznie urlopu na zadanie mozna wykorzystywac
    > lacznie (np. 3 dni pod rzad) czy tylko jako pojedyncze dni?
    > ika

    Może nie jestem na bieżąco z aktualna nowomową, alenie rozumiem
    sformułowania "urlop na zadanie".
    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 3. Data: 2003-07-01 19:37:02
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-07-01 21:34:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Doktor Burski* skreślił te o to słowa:

    > Może nie jestem na bieżąco z aktualna nowomową, alenie rozumiem
    > sformułowania "urlop na zadanie".

    Nowy zapis w KP.
    Masz 4 dni kiedy mozesz rano zadzownic do szefa, albo mu faks wysłac i
    powieziec, ze dzis masz dzien wolny , bo..... tzw kacowe. Bez koniecznosci
    załatwiania zwolnienia lekarskiego.
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 4. Data: 2003-07-01 20:20:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Jul 2003 21:37:02 +0200, Lia
    <L...@a...poczta.onet.pl> zakodował:

    >Masz 4 dni kiedy mozesz rano zadzownic do szefa, albo mu faks wysłac i

    Tylko, że to nie jest urlop na zadanie, tylko na żądanie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-07-01 20:23:30
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-07-01 22:20:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Kaizen* skreślił te o to słowa:

    > Tylko, że to nie jest urlop na zadanie, tylko na żądanie ;)

    Heh, lepsze od 'zrob mi laske" :)

  • 6. Data: 2003-07-02 12:48:41
    Temat: Re: urlop na żądanie
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    Użytkownik "ika" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przyslugujace 4 dni rocznie urlopu na zadanie mozna wykorzystywac
    > lacznie (np. 3 dni pod rzad) czy tylko jako pojedyncze dni?
    > ika

    czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie?

  • 7. Data: 2003-07-02 14:07:46
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    > czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie?

    Tak jak napisała Ci Lia.
    Tylko ten telefon do pracodawcy, albo faks to codziennie :)
    pzdr
    Kasia

  • 8. Data: 2003-07-02 14:12:46
    Od: "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl>

    Mozesz sobie ten urlop brac tak jak Ci sie podoba.
    4 x po 1 dniu
    2 x po 2 dni
    1 x 4 dni
    i w kazdej innej dowolnej kombinacji.

    pozdrawiam
    TED

  • 9. Data: 2003-07-02 14:53:58
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mozesz sobie ten urlop brac tak jak Ci sie podoba.
> [...]

    dziekuje za odpowiedz :-)
    ika