PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA SEKTA SCJENTOLOGÓW!!!

  • 1. Data: 2003-01-27 00:50:00
    Temat: UWAGA SEKTA SCJENTOLOGÓW!!!
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Pochwalony Jezus Chrystus

    Mam na imię Mirek, jestem katolikiem. W ciągu ostatnich 2,5 roku byłem
    poddany manipulacji "psychoterapeuty" i probowano mnie zwerbować do sekty
    "Kościoła Scjentologii". Sledzono mnie nieustanie na necie i kontrolowano
    prawie wszystkie aspekty mojego zycia. Manipulowano i probowano zmieniać
    moje wartosci. Wypytywano sie o zarobki w mojej rodzinie. Upraszam
    czytających tę grupę bezrobotnych, samotnych, w trudnej sytuacji zyciowej o
    ostrożność.

    Informacje jak sie obronic przed ta sektą i jak ona działa mozna znalezc na
    www.opoka.org.pl