PracaGrupypl.praca.dyskusje › UP a ubezpieczenie

  • 21. Data: 2003-03-28 16:43:51
    Temat: Re: Odp: UP a ubezpieczenie
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " tomek " wrote:

    > mozesz sie ubezpieczyc u meza i zrezygnowac z rejestracji pupie

    I bezrobocie "spadnie" i kolejny Pan Minister z usmiechem na twarzy
    oswiadczy, ze jest coraz lepiej ;)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 22. Data: 2003-03-28 16:57:20
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " tomek " wrote:

    > sytlacja jest zupelnie rozna w zaleznosci od urzedu. u mnie w pupie
    > nie jest az tak zle szczegolnie jezeli chodzi o kursy, szkolenia i
    > prace.

    Wiesz co, jesli masz racje, to ja sie boje zapytac co sie dzieje w innych
    miastach,
    bo wg GUS
    http://www.stat.gov.pl/urzedy/olsz/podr/podregiony_2
    002.htm
    w podregionie elbląskim wypada 440 bezrobotnych na 1 oferte pracy,
    a w powiecie elbląskim - 585,
    a w Elblągu - 606.

    Stopa bezrobocia w powiecie - 33,7, w miescie 25,9.

    Są to dane dla grudnia 2002 roku, poniewaz od tego czasu bezrobocie w Polsce
    wzrosło, podejrzewam ze i te dane pzredstawiaja sie duzo gorzej obecnie. I w
    porónaniu ze średnią krajową są tragiczne, a w porównaniu z Warszawa czy
    Poznaniem wrecz niewobrazalnie kiepskie.

    Wiec prosze Cie nie pisz, ze w Twoim PUPie ( zakładam ze w Elblągu na
    podstawie danych z nagłówków Twoich postów) nie jest tak źle, bo jest
    tragicznie.

    Mozna jedynie pogratulowac Ci dobrego samopoczucia, bo na pewno
    nieobiektywnej i fachowej oceny sytuacji.

  • 23. Data: 2003-03-28 18:43:44
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH

    howuser&userid=3338656

  • 24. Data: 2003-03-29 00:31:22
    Od: "Betty" <r...@p...onet.pl>

    > I bezrobocie "spadnie" i kolejny Pan Minister z usmiechem na twarzy
    > oswiadczy, ze jest coraz lepiej ;)

    Dokładnie tak Lia :-) No cóż, poprawię tą statystykę...
    Wizyty w UP są dla mnie stratą nerwów, czasu i pieniędzy (na dojazdy).
    Poddaję się :-)))

    Pozdrowienia
    Betty

  • 25. Data: 2003-03-29 00:48:17
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Betty " wrote:

    > Dokładnie tak Lia :-) No cóż, poprawię tą statystykę...
    > Wizyty w UP są dla mnie stratą nerwów, czasu i pieniędzy (na dojazdy).
    > Poddaję się :-)))

    Rozumiem Cie, na studiach miałam 3 tygodnie praktyk w UP. Boszzzz, tragedia.
    Juz nie wspomne o warunkach w jakich bezrobotni musieli odstac kilka godzin,
    ale o podejsciu pracowników - kompletne wypalenie zawodowe, podejscie
    "małoludzkie".
    Zreszta jak sie okazuje wtedy nei było źle, kazdy raz w miesiacu trafiał do
    doradcy zawodowego, teraz tylko raz na 2 miesiace podpisuje sie na liscie
    "gotowosci do podjecia pracy" w okienku. Z nikim nie rozmawia, nie otrzymuje
    ofert. Po prostu dowodzik, podpis i good bye.
    Bezrobotni musza po prostu wydac pieniadze na dojazd. I tyle.