PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na uczelni-jak i gdzie?

  • 1. Data: 2003-03-27 15:46:19
    Temat: praca na uczelni-jak i gdzie?
    Od: eMMA <m...@o...pl>

    Cześć
    Chciałbym uderzyć z podaniem na uniwersytecie w moim mieście.
    Od nowego roku uruchamiają nowy kierunek i być może będą potrzebować
    pracowników dydaktycznych. Chciałbym wybadać sprawę, popytać co i jak
    i czy w ogóle można by złożyć aplikację ale nie bardzo wiem gdzie się
    udać.
    To moloch. Czy do administracji centralnej, czy na wydział, do
    dziekanatu albo
    sekretariatu wydziału, tego nie wiem. No i w ogóle czy ot tak z ulicy
    przyjmuje
    się pracowników dydaktycznych(nauczycieli). No bo jeżeli chodzi o
    asystentów
    albo naukowych czy tym podobnych to chyba raczej trzeba mieć dojścia w
    konkretnych
    katedrach, może nawet odbywa się to za pomocą konkursu, nie wiem.
    Ja bym był zainteresowany prowadzeniem zajęć w ramach mojego
    wykształcenia.
    Co radzicie, gdzie się udać ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-27 20:38:53
    Temat: Re: praca na uczelni-jak i gdzie?
    Od: "mk" <m...@i...net.pl>

    :)

  • 3. Data: 2003-03-27 22:19:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    eMMA <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > pracowników dydaktycznych. Chciałbym wybadać sprawę, popytać co i jak
    > i czy w ogóle można by złożyć aplikację ale nie bardzo wiem gdzie się

    do profesora, ktory bedzie szefem nowej katedry.

    ale owszem, masz racje,z e ludzi z ulicy rzadko biora. zwykle sa juz
    ludzie "swoi" ustawieni w kolejce - swoi czyli obecni asystenci lub
    przyszli asystenci, rekrutujacy sie ze studentow psora, ktory ma byc
    szefem.

    no chyba, ze to wydzial i katedra taka, skad wszyscy uciekli i maja
    problemy z obsadzeniem prsonelu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net