PracaGrupypl.praca.dyskusje › UK - polskie dane ?

  • 1. Data: 2005-06-20 21:23:29
    Temat: UK - polskie dane ?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ), nie
    zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres... itp. ? Podawac
    tam skype i messenger-a ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-06-21 04:02:20
    Temat: Re: UK - polskie dane ?
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ), nie
    > zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres... itp. ?
    > Podawac
    > tam skype i messenger-a ?

    Nie podawaj tez gdzie sie urodziles, bo zrazi ich to. Wogole nie wymieniaj
    nigdzie nazwy kraju z ktorego pochodzisz, niech widza ze zaraz po
    przyjezdzie ubierzesz gang, melonik i bedziesz rozkoszowal sie codziennym
    five'o'clockiem jak prawdziwy Anglik :-\

    Jak szukalem pracy w Niemczech to wysylalem zawsze komplet moich danych
    (polskie adresy, telefony), razem z nazwami firm w ktorych robilismy
    projekty (tez po polsku, z ogonkami nawet), i nikogo to nie zrazilo.

    FMT

  • 3. Data: 2005-06-21 05:37:00
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Jarod napisał(a):
    > Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ), nie
    > zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres... itp. ?

    Pytania czasami porazają...

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 4. Data: 2005-06-21 06:17:14
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

> [...]
    > przyjezdzie ubierzesz gang, melonik i bedziesz rozkoszowal sie codziennym
    > five'o'clockiem jak prawdziwy Anglik :-\

    Chodzilo mi oto, ze pracodawca rzuci okiem na CV i pomysli - on ciagle jest
    w polsce, nastepny...
    Jarod

  • 5. Data: 2005-06-21 06:24:10
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "F.M.T" <f...@b...bla> napisał w wiadomości

    > Jak szukalem pracy w Niemczech to wysylalem zawsze komplet moich danych
    > (polskie adresy, telefony), razem z nazwami firm w ktorych robilismy
    > projekty (tez po polsku, z ogonkami nawet), i nikogo to nie zrazilo.

    Polacy zaczynaja miec dobra, a nawet bardzo dobra opinie za granica jako
    pracownicy - po wejsciu do UE zaczeli tam jezdzic w duzej ilosci ludzie
    chcacy ciezko popracowac i uczciwie zarobic. Ta dobra opinia wynika glownie
    z duzej motywacji, jaka maja nasi rodacy do pilnego i intensywnego
    pracowania za zachodnia pensje - na Zachodzie ludzie sa bardziej
    rozleniwieni dobrobytem. Polskie pochodzenie w obecnej sytuacji warto wrecz
    eksponowac :)

    I.

  • 6. Data: 2005-06-22 13:03:38
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Jarod <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ),
    > nie zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres...
    > itp. ?

    jeżeli zrazi, to znaczy że to praca nie dla Ciebie. Po prostu dopisz że
    zamierzasz się przeprowadzić (willing to relocate) i tyle.

    > Podawac tam skype i messenger-a ?

    może raczej nie.

    B.

  • 7. Data: 2005-06-22 21:34:05
    Od: "eastsidekilla_" <m...@g...pl>

    Jarod <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ), nie
    > zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres... itp. ?

    Ja sie nie wstydziłem nigdy i nie będę się wstydził, dane wpisuję jak leci,
    pokaże wam fragmencik mejla od mojego byłego pracodawcy z usa, przez 4
    miesiace nie dopuszczał mysli ze nie wróce (ja i znajomy)w obecnym sezoni:

    "Hello, How are you? We are doing great! [ciach] We got new computerized
    registers, very exciting. We also got a bigger grill, it is now 6 feet, last
    year it was only 4 feet. We actually did not get any Polish. We were very
    disappointed, we have 2 Bulgarians, 2 Russians, and 2 Turkish. [ciach]...that
    is great and we are very proud of you. You were a very good and HARD
    worker!!! I appreciate everything you did for... [ciach]. You definitely
    made my summer much more enjoyable We look forward to hearing from you again,
    and someday maybe we will meet again...

    Good Bye

    Jess"

    Nawet sie nie wstydze tego, że pracowałem tam na grillu i caounterze.. :D mam
    to gdzies, wazne ze była kasa i powszechne zadowolenie... pozdrawiam i zycze
    powodzenia..