PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK - polskie dane ? › Re: UK - polskie dane ?
    From: "eastsidekilla_" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UK - polskie dane ?
    Date: Wed, 22 Jun 2005 21:34:05 +0000 (UTC)

    Jarod <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam, czy pracodawcow w UK ( branza IT progamista ), nie
    > zrazi fakt, ze w CV zobacza polski numer tel, polski adres... itp. ?

    Ja sie nie wstydziłem nigdy i nie będę się wstydził, dane wpisuję jak leci,
    pokaże wam fragmencik mejla od mojego byłego pracodawcy z usa, przez 4
    miesiace nie dopuszczał mysli ze nie wróce (ja i znajomy)w obecnym sezoni:

    "Hello, How are you? We are doing great! [ciach] We got new computerized
    registers, very exciting. We also got a bigger grill, it is now 6 feet, last
    year it was only 4 feet. We actually did not get any Polish. We were very
    disappointed, we have 2 Bulgarians, 2 Russians, and 2 Turkish. [ciach]...that
    is great and we are very proud of you. You were a very good and HARD
    worker!!! I appreciate everything you did for... [ciach]. You definitely
    made my summer much more enjoyable We look forward to hearing from you again,
    and someday maybe we will meet again...

    Good Bye

    Jess"

    Nawet sie nie wstydze tego, że pracowałem tam na grillu i caounterze.. :D mam
    to gdzies, wazne ze była kasa i powszechne zadowolenie... pozdrawiam i zycze
    powodzenia..