PracaGrupypl.praca.dyskusje › płace jako redaktorów www

  • 1. Data: 2005-06-20 21:44:24
    Temat: płace jako redaktorów www
    Od: drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl>

    Witam
    Na jaką płacę można liczyć będąc redaktorem serwisu internetowego gazety?
    Biegła znajomość html, css itp
    Chciałbym się ubiegać o taką posadę i nie wiem ile w ogóle "zaśpiewać"

    Pozdrawiam
    drozdziak

    --
    MIGRACJA Z CHOREGO BUDYNKU: Skłonność młodszych pracowników do
    porzucania lub unikania pracy w złych warunkach bhp.

  • 2. Data: 2005-06-21 05:59:07
    Temat: Re: płace jako redaktorów www
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 20 Jun 2005 23:44:24 +0200, na pl.praca.dyskusje, drozdziak
    napisał(a):

    > Na jaką płacę można liczyć będąc redaktorem serwisu internetowego gazety?
    > Biegła znajomość html, css itp
    > Chciałbym się ubiegać o taką posadę i nie wiem ile w ogóle "zaśpiewać"

    Kokosow sie nie spodziewaj, pomysl po prostu ile chcialbys zarabiac przy
    takim charakterze pracy i negocjuj to w zaleznosci od sytuacji jaka Cie
    pozniej napotka na rozmowach.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 3. Data: 2005-06-21 08:38:51
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    drozdziak napisał(a):

    > Na jaką płacę można liczyć będąc redaktorem serwisu internetowego gazety?
    > Biegła znajomość html, css itp
    > Chciałbym się ubiegać o taką posadę i nie wiem ile w ogóle "zaśpiewać"

    Czyżby Agora?
    1500zł netto. Na więcej raczej nie licz.

    --
    Pitt

  • 4. Data: 2005-06-21 08:53:39
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 10:38:51 +0200, Piotr Przewłocki

    > Czyżby Agora?
    > 1500zł netto. Na więcej raczej nie licz.

    Swoją drogą, czy _redaktorowi_ potrzebna jest _biegła_ znajomość
    technologii webmasterskich?

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 5. Data: 2005-06-21 09:18:33
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Swoją drogą, czy _redaktorowi_ potrzebna jest _biegła_ znajomość
    > technologii webmasterskich?

    Wystarczą podstawy HTML i podstawy obróbki zdjęć.
    Dlatego też śmiać mi się chce z ogłoszeń z wybujałymi wymaganiami.

    --
    Pitt

  • 6. Data: 2005-06-21 09:23:14
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 11:18:33 +0200, Piotr Przewłocki

    > Wystarczą podstawy HTML i podstawy obróbki zdjęć.
    > Dlatego też śmiać mi się chce z ogłoszeń z wybujałymi wymaganiami.

    Mało tego: niewłasciwymi. Patrzac na post inicjujacy wątek, u autora nie
    najlepiej z biegłością językową, a zamierza się zgłosić jako znawca CSS i
    HTML. Stąd wniosek, że ogłoszenie było złe... chyba ze chodzi o redakcję
    portalu dla webmasterów.

  • 7. Data: 2005-06-21 09:24:21
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl>

    Piotr Przewłocki wrote:

    > Wystarczą podstawy HTML i podstawy obróbki zdjęć.
    > Dlatego też śmiać mi się chce z ogłoszeń z wybujałymi wymaganiami.

    akurat html powinni znac dosyc dobrze (nie tylko podstawy)
    obrobka zdjec, to lepiej niech jakis grafik to zrobi, bo efekty bywaja
    oplakane jezeli obrabia je redaktor ;)

    co do htmla jescze, to taki koder napoci sie zeby przygotowac dobry
    semantycznie kod, przewidzi np. style w tresci wiadomosci itp...
    a potem redaktor siadzie i nawrzuca "podstawowego htmla", ktory rozwali
    wszystko, albo jest tak niepotrzebnie zasmiecony, ze az zal d... sciska

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    + pies rasy *jumnik*

  • 8. Data: 2005-06-21 09:59:45
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Janusz 'Kali' Kaliszczak napisał(a):

    > akurat html powinni znac dosyc dobrze (nie tylko podstawy)

    Po co?
    Każdy szanujący się serwis www ma własny system publikacji. Ctrl C, Ctrl
    V wystarczy. Dokładasz do tego umiejętność wstawienia pogrubienia,
    kursywy, wypunktowywania i gotowe.
    Jeśli ktoś chce się bawić w publikowanie na www na zasadzie wklejania
    tekstu w pełen kod, to powinien mieć ksywę "Benedyktyn".

    --
    Pitt

  • 9. Data: 2005-06-21 10:10:46
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl>

    Piotr Przewłocki wrote:

    > Po co?
    > Każdy szanujący się serwis www ma własny system publikacji. Ctrl C, Ctrl
    > V wystarczy.

    To sie zgadza, chociaz nie do konca jest takie proste.

    > Dokładasz do tego umiejętność wstawienia pogrubienia,
    > kursywy, wypunktowywania i gotowe.

    Dodaj do tego, dotykajace wiekszosc takich redaktorow, pragnienie
    radosnej tworczosci i problem gotowy. :)
    W praktyce wystarczy, ze taka osoba umie dolozyc poprawnie to co
    wymieniles powyzej i orientuje sie z grubsza kiedy cos wykracza poza
    norme i trzeba zawolac do pomocy kogos innego.

    I tu dochodzi to, ze redaktor bardziej biegly, poradzi sobie tez z
    niestandardowymi elementami.

    > Jeśli ktoś chce się bawić w publikowanie na www na zasadzie wklejania
    > tekstu w pełen kod, to powinien mieć ksywę "Benedyktyn".

    Czasem trzeba, ale wtedy wymagane jest zawolanie kogos kto dolozy
    poprawnie "bajery"

  • 10. Data: 2005-06-21 10:25:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Tue, 21 Jun 2005 12:10:46 +0200, Janusz 'Kali' Kaliszczak
    <kali_podkreslenie_@_podkreslenie_kaliszczak._pl> napisał:

    > To sie zgadza, chociaz nie do konca jest takie proste.

    Nie ma powodu, zeby miało być trudniejsze niz publikowanie na niektórych
    forach internetowych (kilka znaczków typu [b][/b]) lub edytowanie haseł w
    Wikipedii.

    Do tego nie jest potrzebna biegła znajomośc HTMla ani CSS, tylko
    zrozumienie dosłownie kilku "komend", mozliwych do opanowania przez
    kompletnego laika w kilka godzin.