PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pełny życiorys

  • 1. Data: 2005-06-20 09:01:12
    Temat: Pełny życiorys
    Od: "Melo" <l...@p...onet.pl>

    Jestem umówiony na rozmowę kwalifikacyjną, mój pracodawca powiedział żebym
    mu przyniósł pełny życiorys zamiast samego CV które przyniosłem ostatnio.
    Mam pytanie, jakie dokumenty składają się na "pełny życiorys" ?

  • 2. Data: 2005-06-20 09:36:29
    Temat: Re: Pełny życiorys
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    Pelny zyciorys wg mnie to opisanie (text nie punkty jak w CV) tego co
    robiles w zyciu. W podstawowce uczyli nas, ze zaczyna sie od "urodzilem dnia
    tego a smego w miescie X. W latach takich a smakich uczeszczalem do szkoly
    podstawowej przy ul fsdfs, ktora ukonczylem z wyroznieniem... (info o
    chlopskim pochodzeniu rodziny mozesz sobie darowac :) ITP ITD

    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 3. Data: 2005-06-20 22:52:20
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    Użytkownik "Melo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem umówiony na rozmowę kwalifikacyjną, mój pracodawca powiedział żebym
    > mu przyniósł pełny życiorys zamiast samego CV które przyniosłem ostatnio.
    > Mam pytanie, jakie dokumenty składają się na "pełny życiorys" ?

    cv skrócony - taki w którym podajesz wypunktowane główne fakty w swoim
    życiu.
    pełny cv to taki, w którym poza informacją "IX 2000 - XII 2004 firma KRZAK,
    handlowiec" piszesz trochę dokładniej na temat zakresu obowiązków, np:
    IX 2000 - XII 2004 firma KRZAK, w tym:
    IX 2000 - III 2001 handlowiec - asortyment śrubki i utrzymywanie
    kontaktów z klientami, rozliczanie miesięczne faktur
    IV 2001 - XII 2004 handlowiec - Manager ds. klientów strategicznych
    klientów asortymentu śrubki i wkrętaki, nadzór nad umowami, utrzymywanie
    kontaktów z klientami oraz raportowanie wyników działu do centrali firmy w
    fabryce snów

    to tak po krótce. a swoją drogą to podczas umawiania czasu rozmowy kw.
    mogłeś zadać pytanie o jakie konkretne informacje chodzi

    pzdr
    gro

  • 4. Data: 2005-06-21 07:38:01
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    Eee... no tak to chyba zawsze sie pisze, nie? :))
    Zawsze piszesz co dokladnie robiles, bo niby skad pracodawca ma wiedziec co
    robiles? Handlowiec handlowcowi nie rowny...

  • 5. Data: 2005-06-21 17:33:42
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    Użytkownik "tfuuu" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Eee... no tak to chyba zawsze sie pisze, nie? :))
    > Zawsze piszesz co dokladnie robiles, bo niby skad pracodawca ma wiedziec
    co
    > robiles? Handlowiec handlowcowi nie rowny...

    no właśnie nie zawsze. w wersji "skróconej" nie piszę o szczegółach.
    zostawiam to sobie na rozmowę kwalifikacyjną.
    jakbym nie obcinał cv tylko się rozpisywał, to pewnie ze trzy strony by mi
    zajęła taka cefałka. są pracodawcy, którzy proszą o pełną wersję życiorysu i
    wtedy właśnie należy napisać bardziej szczegółowo

    pzdr
    gro