PracaGrupypl.praca.dyskusje › UK i praca na kolei,są jakieś szanse w ogóle (uwaga crosspost) ???

  • 1. Data: 2006-06-04 14:28:02
    Temat: UK i praca na kolei,są jakieś szanse w ogóle (uwaga crosspost) ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Jako MK przymierzający się do wyjazdu za chlebem oraz nie chcący
    trafić do roboty zupełnie nie związanej z zainteresowaniami oraz
    wiedzący że linii kolejowych w UK jest całkiem sporo zastanawiam się
    nad możliwościami znalezienia pracy na kolei w UK.

    Oczywiście nie mam na myśli superhiper stanowisk, może być najprostsze
    odchwaszczanie podkładów czy coś podobnego byleby w miare legalnie i
    za jakieś sensowne pieniądze.

    Próbował ktoś ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-06-05 16:54:41
    Od: "seres" <s...@p...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczywiście nie mam na myśli superhiper stanowisk, może być najprostsze
    > odchwaszczanie podkładów czy coś podobnego byleby w miare legalnie i

    O odchwaszczaniu to nie słyszałem, ale w Plusminus czy jakimś takim
    programie pokazywali gościa który sprzedawał kanapki w angielskich
    pociągach, później awansował na konduktora czy coś, oczywiście język to
    podstawa

  • 3. Data: 2006-06-08 10:09:49
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    futszaK wrote:

> [...]
    > najprostsze odchwaszczanie podkładów czy coś podobnego byleby w
    > miare legalnie i za jakieś sensowne pieniądze.

    Nie probowalem ale przychodza do mnie zapytania z serwisu ang. i
    sa oferty od kolei i metra dla specjalistow "od kolei".

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.