PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzekucja komornicza z legalnych dochodów za granicą w praktyce.

  • 1. Data: 2006-06-04 14:12:47
    Temat: Egzekucja komornicza z legalnych dochodów za granicą w praktyce.
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Jakiś czas temu byla wielka burza na temat konieczności
    odprowadzenia podatku dochodowego w kraju jeśli pracuje się za
    granicą. Wnioski były mniej więcej takie że zgodnie z prawem należy to
    wykazać bo jeśli się ukryje to grozi kara która może zostać ściągnięta
    przez komornika z pensji u zagranicznego pracodawcy.

    Pomijając absurdalność w/w stanu prawnego zastanawia mnie jedna
    rzeczy
    :
    Jak skuteczni są polscy komornicy skarbowi w ściąganiu nalezności z
    legalnych dochodów osiąganych za granicą, lub bardziej bezszczelnie:

    czy zdarzyła się komuś taka egzekucja obojetne czy długu będącego
    pochodną kary nałożonej przez skarbówke czy dowolnego innego ???

    --
    futszaK
    601061867