PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe, Warszawa

  • 1. Data: 2006-06-04 17:46:34
    Temat: Studia podyplomowe, Warszawa
    Od: "Akcent" <accent(USUN)@onet.eu>

    Witam,

    Czy szacowne grono jest w stanie służyć pomocą w przypadku doboru
    warszawskiej uczelni prowadzącej nabór na studia podyplomowe z zakresu
    marketingu i zarządzania? W zasadzie jestem zdecydowany na Uniwerek, ale
    zastanawiam się, czy magia SGH nie będzie działała na pracodawców nieco
    bardziej...

    Dodam, że jestem w tej komfortowej sytuacji, że na bagaż doświadczenia
    narzekać nie mogę. Jednak w dobie dzisiejszych wyścigów szczurów coś z sobą
    trzeba robić ;)

    Może jakieś wskazówki?
    Na co zwrócić uwagę przy wyborze uczelni?
    Czy z założenia prywatne uczelnie są "be"?
    Co powiecie na studia podyplomowe prowadzone w jęz. obcym? Jeżeli nie będzie
    to MBA - ma to jakieś *większe* znaczenie?

    I na koniec pytanie do praktyków: ile płaciliście za swoje studia
    podyplomowe?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr