PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwis oferujący zakłady bukmacherskie

  • 1. Data: 2006-06-04 05:37:45
    Temat: Serwis oferujący zakłady bukmacherskie
    Od: "tomaszewsky" <t...@a...pl>

    Witam !!!

    Chce sprobowac szczescia w serwisach bukmacherskich bo multilotek mi nie
    sprzja. W necie jest od groma tych serwisow ale nie wiem jaki wybrac.
    Poszukuje serwisu ktory spelni moje wymagania:
    1. Brak minimalnej kwoty wpłaty i wypłaty
    2. Minimalna stawka nie wieksza niz 1 zł
    3. Wpłata i wypłata na polskie konto bankowe

    Jesli ktos znalazl w sieci jakies poradniki albo strony internetowe opisujace
    skuteczne typowanie i zarabianie w serwisach bukmacherskich to niech da link
    albo wysle na maila: t...@w...pl

    Dzieki bardzo

  • 2. Data: 2006-06-04 07:42:23
    Temat: Re: Serwis oferujący zakłady bukmacherskie
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "tomaszewsky" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opisujace
    > skuteczne typowanie i zarabianie w serwisach bukmacherskich to niech da

    Czy jest cos takiego jak "skuteczne" typowanie? Albo "zarabianie" w
    serwisach bukmacherskich? Nie oszukujmy sie, na pewno nie jest to stale
    zrodlo przychodu. Od czasu do czasu moze sie uda cos wygrac. Ja natomiast
    duzy potencjal widze w programach partnerskich. Bo ciagle jest wielu
    "nawinych" myslacych, ze u buka da sie zarabiac (nie mowie o pojedynczych
    wygranych).
    Filip "Antyloop"
    gg: 2385476
    "Tyle mamy w sobie zła, ile widzą inni"

  • 3. Data: 2006-06-04 09:39:28
    Od: "Paweł" <1...@v...pl>

    =================================
    Poszukaj tu http://www.jakzarabiam.za.pl

  • 4. Data: 2006-06-04 10:14:04
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    tomaszewsky napisał(a):
> [...]
    > skuteczne typowanie i zarabianie w serwisach bukmacherskich to niech da link

    po pierwsze: to raczej nie na ta grupe pytanie
    po drugie :www.google.com zna wszystkie serwisy bukmacherskie, poszukaj
    poczytaj , to chyba nie jest problem ...
    ja polecam:
    http://www.betathome.com.pl/
    kiedys gralem ... dos dlugo ogolnie wyszedlem na zero ;] juz mnie to nie
    bawi ;]