PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow

  • 1. Data: 2006-06-04 01:33:38
    Temat: Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow
    Od: "Pawel" <k...@g...pl>

    Czy nie denerwuje Was, ze wiele firm IT z tereny Krakowa podaje w
    ogloszeniach slogan "Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie" a pozniej okazuje
    sie, ze proponowana kwota (brutto)dla osoby z 2letnim doswiadzczeniem
    komercyjnym to NP. 3500 zl? Jest to meczace zwlaszcza dla osob spoza
    Krakowa, ktore nie maja dobrej orientacji w rynku. Stracilem SPORO czasu na
    rozmowy w Ericpolu czy Comarchu, zeby poznac ich warunki placowe. Po cholere
    te dopiski o atrakcyjnej placy skoro szukaja caly czas studentow za pare
    groszy?
    Sorki za zdenerwowanie ale przedzial zarobkow dla stanowiska powinien byc
    podawany w ogloszniu. Wiem, jetem idealista... Ale naprawde zmarnowalem duzo
    czasu

  • 2. Data: 2006-06-04 07:32:02
    Temat: Re: Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    Pawel napisał(a):
    (...)
    > Sorki za zdenerwowanie ale przedzial zarobkow dla stanowiska powinien byc
    > podawany w ogloszniu. Wiem, jetem idealista... Ale naprawde zmarnowalem duzo
    > czasu

    Mysle, ze podajac swoje oczekiwane zarobki moglbys sporo tego czasu
    zaoszczedzic :). Wiem, ze latwiej jest wymagac od kogos stosowania
    pewnych regul, niz od siebie, ale w PL nie ma zwyczaju podawania
    proponowanych zarobkow.

    W sumie rozumiem pracodawcow (niedawno bralam udzial w rekrutacji na
    jedno ze stanowisk w firmie, w ktorej pracuje), nigdy nie wiadomo jaki
    poziom beda prezentowaly CV, a osobom, ktore nie spelniaja wymagan
    ogloszenia, choc sa najlepsze ze wszystkich zglaszajacych siezko
    zaplacic stawke opisana w ogloszeniu.

    Wiec jesli wiesz, ze jestes specjalista, to w liscie motywacyjnym
    mozesz zawrzec informacje, ze na stanowisku opisanym w ogloszeniu, z
    takimi i takimi wymaganiami oraz takim zakresem obowiazkow oczekiwalbys
    wynagrodzenia na poziomie X zl brutto/netto miesiecznie. To powinno
    odsiac wiekszosc pracodawcow polujacych na studentow.

    Pozdrawiam :)

    blondi

  • 3. Data: 2006-06-04 08:51:55
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Trzeba uwaznie czytać ogłoszenia. Jesli nie jest napisane "wymagane minimum n
    lat doświadczenia" albo jest napisane: "Oferujemy prace w młodym, dynamicznym
    zespole" lub "studenci 5-roku lub absolwenci mile widziani" to znaczy, ze łowi
    sie studentów, którzy według wyobrażen pracodawców będa ostro zasuwac i mało
    wymagac.

  • 4. Data: 2006-06-04 16:05:44
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    niejaki(a): leszek z adresu <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > widziani" to znaczy, ze łowi sie studentów, którzy według wyobrażen
    > pracodawców będa ostro zasuwac i mało wymagac.

    To co napisałeś to prawda - ma takie same doświadczenia.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr

  • 5. Data: 2006-06-04 16:17:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 4 Jun 2006 18:05:44 +0200, użyszkodnik "Piotr" <...@...pl> napisał:

    > To co napisałeś to prawda - ma takie same doświadczenia.

    dobre określenie, a że z powodu tego iż ponad połowa studentów
    zamierza po skończeniu studiów wyjechać za granice nie wiem czy owo
    wyobrażenie jest zgodne z rzeczywistością

    --
    futszaK
    601061867

  • 6. Data: 2006-06-04 19:06:00
    Od: d...@g...pl

    > dobre określenie, a że z powodu tego iż ponad połowa studentów
    > zamierza po skończeniu studiów wyjechać za granice nie wiem czy owo
    > wyobrażenie jest zgodne z rzeczywistością

    3-4k to mimo pozorow calkiem mila kasa- dlatego informatycy raczej nie uciekaja
    (i nie uciekna) na Zachod- inna sprawa, masy po socjologii i marketingu, ale
    mowa o IT.

  • 7. Data: 2006-06-04 20:39:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    4 Jun 2006 21:06:00 +0200, użyszkodnik d...@g...pl napisał:

    > 3-4k to mimo pozorow calkiem mila kasa- dlatego informatycy raczej nie uciekaja
    > (i nie uciekna) na Zachod- inna sprawa, masy po socjologii i marketingu, ale
    > mowa o IT.

    tyle że z postow które ja tutaj widze idzie wywnioskować że
    IT=programista java albo innego języka

  • 8. Data: 2006-06-04 20:54:22
    Od: "programista" <...@...pl>

> [...]
    > uciekaja
    > (i nie uciekna) na Zachod- inna sprawa, masy po socjologii i marketingu,

    lol mow za siebie, dla mnie to sa raczej marne pieniadze (2-2,5 na reke)
    i mimo ze teraz wlasnie tyle zarabiam to po studiach slad po mnie tu nie
    zostanie... zamierzam wprawdzie wrocic ale za jakies 5-10 lat

    pozdrawiam
    student 4tego roku (zaoczny)/ programista

  • 9. Data: 2006-06-04 21:06:49
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    programista wrote:
    > lol mow za siebie, dla mnie to sa raczej marne pieniadze (2-2,5 na reke)
    > i mimo ze teraz wlasnie tyle zarabiam to po studiach slad po mnie tu nie
    > zostanie... zamierzam wprawdzie wrocic ale za jakies 5-10 lat

    I wrocisz po to, zeby zarabiac 3-5 na reke? Nie rozumiem.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2006-06-04 21:42:35
    Od: "programista" <p...@p...pl>

    > I wrocisz po to, zeby zarabiac 3-5 na reke? Nie rozumiem.

    Bede sie staral rozpoczac wlasna dzialalnosc.
    Poza tym bede mial juz splacone mieszkanie, a wtedy
    zarobki np. 5k na reke nie byly by takie zle :-).
    Ale tez mozliwe ze juz tam zostane, znajomi ciagle
    sie deklaruja ze chca wracac, ale jakos nie wracaja
    wiec pewnie cos w tym jest.