PracaGrupypl.praca.dyskusje › Toyota Polska, płaca?

  • 1. Data: 2006-11-01 07:42:47
    Temat: Toyota Polska, płaca?
    Od: "Giorgio" <x...@o...pl>

    Witam.

    Czy Szanowna Grupa orientuje się, jaki jest poziom płac w Toyocie Motor
    Poland (Centrala, średnie stanowisko menedżerskie)? Jak wygląda socjal?
    Wiem, że w firmie X za to samo stanowisko i zbliżony zakres kompetencji
    otrzymam A, w firmie Y - A+15%, natomiast w firmie Z zdecydowanie mnie ->
    1/2A. Intencja moja uzyskać jest info, czy Japończycy dobrze płacą, czy
    raczej nie zależy im na windowaniu płac.

    Kto prowadzi rozmowy: Polak, czy Japończyk - zakładam, że odbywają się w
    języku angielskim...

    Jakieś dodatki: auto? Telefon? Szkolenia?

    --
    P.

  • 2. Data: 2006-11-01 09:27:14
    Temat: Re: Toyota Polska, płaca?