PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabaj na telekomunijacji - ciekawy żart - jaki cel ?

  • 1. Data: 2006-11-01 08:34:08
    Temat: Zarabaj na telekomunijacji - ciekawy żart - jaki cel ?
    Od: Paweł Chrobak <b...@o...pl>

    nie no chyba jednak jestem tak głupi, że nie rozumiem tego żartu:

    http://www.autocentrum.pl/go/178__operator_telekomun
    ikacyjny.html

    szukają adresów e-mail czy badają inteligencję przeciętnego internauty ??

    Ogólnie traktowałem ten serwis kiedyś poważnie, ale teraz się
    zastanawiam, bo nie napisali też nigdzie, że jest to reklama sponsorowana.

    Szczerze mówiąc to zastanawiam się co się za tym kryje ??
    Co chcą zbadać w ten sposób ??

  • 2. Data: 2006-11-01 09:00:54
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Chrobak" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze mówiąc to zastanawiam się co się za tym kryje ??

    http://reps.acneuro.com/ACN-Europe_files/pl/landing/
    index.html

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-11-01 10:04:25
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Paweł Chrobak wrote:

    > nie no chyba jednak jestem tak głupi, że nie rozumiem tego żartu:
    >
    > http://www.autocentrum.pl/go/178__operator_telekomun
    ikacyjny.html

    "Jakie będą ceny połączeń?
    Ceny połączeń będą bardzo atrakcyjne - jak w każdym z krajów, w których
    działa Operator."

    Hahaha. To sie nazywa konkretna odpowiedz. Jestem juz przekonany, ze warto w
    to wejsc :)
    --
    Cezary Morga

  • 4. Data: 2006-11-01 12:26:55
    Od: "theknightwhosayni" <t...@o...pl>

> [...]
    > sponsorowana.
    >
    > Szczerze mówiąc to zastanawiam się co się za tym kryje ??

    Tutaj jest ciekawe wyjaśnienie działalności firmy ACN, co prawda
    dotyczy to Hameryki i Kanady, ale zasada działania jest identyczna:
    http://users.tns.net/~mpat/scam/

    Ciekawe ilu ćwierćinteligentów znajdą w Polsce?

    pozdrawiam,
    Szymon

  • 5. Data: 2006-11-02 07:13:45
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Nov 2006 09:34:08 +0100, Paweł Chrobak napisał(a):

    > Szczerze mówiąc to zastanawiam się co się za tym kryje ??
    > Co chcą zbadać w ten sposób ??

    nic wielkiego, ot taki amway tyle że zajmujący się sprzedażą usług
    telekomunikacyjnych różnych firm dzialających już na rynku