PracaGrupypl.praca.dyskusje › lasy państwowe

  • 1. Data: 2006-10-31 14:50:59
    Temat: lasy państwowe
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    Witam!
    Czy zna ktoś może taką firmę jak Lasy Państwowe? Jak się tam pracuje i czy
    ciężko się dostać?

  • 2. Data: 2006-11-01 11:25:32
    Temat: Re: lasy państwowe
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "szuszu" <W...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy zna ktoś może taką firmę jak Lasy Państwowe? Jak się tam pracuje
    > i czy ciężko się dostać?

    na logike mozna odpowiedziec tak: jesli pracuje sie swietnie (atmosfera,
    pensje, itp) to na pewno chetnych nie brakuje i dostac sie jest ciezko...

    pozdr
    pioter

  • 3. Data: 2006-11-01 18:37:05
    Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    Kołodko od nich nawet pozwolenie na dom
    (o ile i nie budulec) dostał w strefie gdzie nie wolno budować,
    a pracownikiem LP nie był, więc hojni są

  • 4. Data: 2006-11-01 21:16:29
    Od: "KubaS" <s...@g...com>

    Chyba aby tam pracować trzeba mieć ukończone technikum lub
    uniwersytet leśny (sggw -jakiś tam wydział) :):):)

    tak słyszłem osd znajomego który u nich pracował

  • 5. Data: 2006-11-01 21:21:08
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    >tak słyszłem osd znajomego który u nich pracował

    a znajomy coś może o zarobkach wspominał??