PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej

  • 31. Data: 2006-08-28 07:10:46
    Temat: Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Immona" <c...@n...gmailu> napisal

    > Nie.

    No jak nie, jak tak - sama to nizej potwierdzasz.

    > Jak ktos gloduje i nie ma za co kupic i za darmo tez mu nie dadza, to
    > ukradzenie przez niego zywnosci jest ok.

    Przeciez dokladnie to samo napisalam.
    Cos jest normalne, ale jedynie w konkretnych okolicznosciach, a nie w
    oderwaniu od nich.

    N.

  • 32. Data: 2006-08-28 07:15:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

    Nixe:

    > Oczywiście, w buraczanych okolicznościach.

    Buraczane czy inne - to nie ma znaczenia.
    Okoliczności zazwyczaj nie tworzy się samemu.

    > Jak umawiasz się, że firma
    > da znać o wyniku rekrutacji (np. ktoś zadzwoni, wyśle list/e-mail'a
    > itp.) w jakimś terminie, to masz prawo uważać że tak będzie.
    > Z drugiej strony jeśli firma jest konkretnie buraczana, to normalnym
    > będzie że rekrutujący nie dotrzyma słowa.

    Sorki, ale doczytaj wątek, bo mam wrażenie, że pogubiłeś się co nieco
    Nie rozmawiamy o takich przypadkach, lecz o takich, w których zewnętrzne
    okoliczności zmuszają rekrutującego do postępowania tak, a nie inaczej.
    Nadmienię, że okoliczności, na które on sam wpływu nie ma.

    N.

  • 33. Data: 2006-09-01 07:56:25
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    najlepiej dzien po spotkaniu wyślij maila, że dziękujesz za miłe
    spotkanie i możłiwośc zaprezentowania swoich kwlaifikacji do pracy na
    tym stanowisku, a po kolejnym 1-2 dniach zadzwoń sie przypomnieć :)

    Tylko bez nachalności - nie wiem na jakie stanowisko aplikujesz, ale
    jesli rekrutujący ma duzo chętnych i pracy to jedyne czgo chce to
    świętego spokoju żeby się zastanowić a nie ponaglania :)

    pozdrawiam i powodzenia

    m.