PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator AS400/iSeries/i5

  • 1. Data: 2006-06-02 10:35:02
    Temat: Administrator AS400/iSeries/i5
    Od: Tom <t...@n...com>

    Witam.
    Chętnie podejmę dodatkową pracę związaną z ww. liniami serwerowymi.
    Od 4 lat pracuje w tym zawodzie, posiadam 2 certyfkiaty techniczne IBM,
    przeprowadziłem kilka 'dużych' instalacji, upgradów, administruje 6
    AS400/iSeries/i5.

    Zainteresowanych proszę o posta na grupę.

    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-06-02 11:47:33
    Temat: Re: Administrator AS400/iSeries/i5
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Od 4 lat pracuje w tym zawodzie, posiadam 2 certyfkiaty techniczne IBM,
    > przeprowadziłem kilka 'dużych' instalacji, upgradów, administruje 6

    Pomijam juz to ze piszesz na niewlasciwa grupe, ale zaskakuje mnie to ze nie
    ma pracy dla specjalistow iSeries.

    Pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2006-06-02 12:42:06
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Reksio napisał(a):

    > Pomijam juz to ze piszesz na niewlasciwa grupe, ale zaskakuje mnie to ze nie
    > ma pracy dla specjalistow iSeries.

    E no, praca dla nich jest...

    --
    czarny