PracaGrupypl.praca.dyskusjeTeleadreson - czy ktos mi poradzi › Re: Teleadreson - czy ktos mi poradzi
    From: j...@p...fm
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Teleadreson - czy ktos mi poradzi
    Date: 6 Jun 2006 07:49:15 -0700

    tumek wrote:

    > ja bylem na rozmowach rok temu.to smieszna firma , jestes kojarzony raczej
    > jako akwizytor pelna geba a nie przedstawiciel. Duza rotacja akwizytorow ,
    > firma na politechnice ma domek , jak mowie nic na dluzej , tzw praca
    > sezonowa , na lato ok.
    > --
    > pozdrawia Was
    > Tumek

    Z tego co widze, to cie tam nie przyjeli i nic nie wiesz. To
    absolutnuie nie jest praca sezonowa, bo przez pierwsze 3 miesiace jest
    wlasnie dosc ciezko. Gonia do pracy a placa tylko gola pensje i
    niewiele wiecej. A dopiero potem zarobki gwaltownie rosna i jest inna
    bajka. Po pol roku zarabiasz dwie srednie krajowe a po roku cztery. Jak
    ktos chce isc do pracy na pare tygodni to niech lepiej jedzie do
    Niemiec zbierac ogorki.