PracaGrupypl.praca.dyskusje › oświadcz. kandyda do pracy

  • 1. Data: 2006-02-06 17:36:00
    Temat: oświadcz. kandyda do pracy
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    Jak powinno brzmiec dokładnie takie oświadczenie
    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    Edward U

  • 2. Data: 2006-02-06 17:42:35
    Temat: Re: oświadcz. kandyda do pracy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: edward u [Mon, 6 Feb 2006 18:36:00 +0100]:

    > Jak powinno brzmiec dokładnie takie oświadczenie
    > oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
    > i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    "Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych oraz
    że nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie."

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 3. Data: 2006-02-07 07:48:01
    Od: ELA <e...@w...pl>

    Użytkownik edward u napisał:
    > Jak powinno brzmiec dokładnie takie oświadczenie
    > oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    Wystap z wnioskiem o zaświadczenie o niekaralności do swojego Sądu
    Okregowego.Koszt zaswiadczenia to ok.50 zł.
    Pozdrawiam.
    E.

  • 4. Data: 2006-02-07 07:49:55
    Od: ELA <e...@w...pl>

    Użytkownik edward u napisał:

    > Jak powinno brzmiec dokładnie takie oświadczenie
    > oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

    Wystąp z wnioskiem o zaświadczenie o niekaralności do swojego Sądu
    Okręgowego.Koszt takiego zaświadczenia to ok.50 zł.Zaświadczenie jest
    ważne przez 6 mc.
    Pozdrawiam.
    E.

  • 5. Data: 2006-02-07 09:18:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ELA [Tue, 07 Feb 2006 08:49:55 +0100]:

    [...]
    > Wystąp z wnioskiem o zaświadczenie o niekaralności
    > do swojego Sądu

    On pisze o OŚWIADCZENIU. Ty o ZAŚWIADCZENIU. To są dwie
    różne rzeczy, i oświadczenie nic nie kosztuje.

    Kira

    --