PracaGrupypl.praca.dyskusje › Takie spostrzezenia i watpliwosci (dosc dlugie)

  • 1. Data: 2003-08-06 18:59:37
    Temat: Takie spostrzezenia i watpliwosci (dosc dlugie)
    Od: "johnny" <d...@g...pl>

    Witam,
    Dzisiaj obszedlem pare firm w poszukiwaniu pracy. No i tak pomijajac
    kwestie tego, ze do konkretnej rozmowy doszlo moze w 3 z nich, zdarzyla mi
    sie taka dziwna historia. Bedac w dosc duzej firmie zajmujacej sie sprzedaza
    hurtowa, w czasie rozmowy z prezesem zaproponowal mi stanowisko handlowca.
    Jednak gosc jak uslyszal jakie mam wyksztalcenie (srednie) stwierdzil, ze
    troche boi sie wyslac mnie w teren bo "inni mnie zjedza". Czy jest
    rzeczywiscie az tak ciezko? No i troche inna kwestia - jutro ide rozmawiac z
    firma informatyczna, i tu moje pytanie, bo umiejetnosci mam duze - tylko
    brak ich potwierdzenia w postaci zatrudnienia (dopiero skonczylem szkole).
    Jak tutaj "zareklamowac" sie prezesowi, bo z nim bede rozmawial, tak zeby w
    jakis sposob przekonac go zeby dal mi chociaz szanse pokazania co potrafie
    :).Wiem, ze jest duze prawdopodbienstwo, ze moga mnie przyjac - tyle, ze po
    dzisiejszym "obchodzie" wiem, ze pierwsze spojrzenie jest jednak na
    doswiadczenie zawodowe. No i tak doszedlem do konca tematu. Mam nadzieje, ze
    ktos mial chec to przeczytac i jakos sie ustosunkuje do tego co tu
    wypisalem:). Ewentualnie - jakby kogos interesowalo jak wygladaly te
    dzisiejsze rozmowy to pytajcie - z checia podziele sie moimi spostrzezeniami
    i uwagami.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 2. Data: 2003-08-06 19:15:01
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    ja dzisiaj uslyszalem ze jestem "przekwalifikowany"
    ale w takim sensie ze za duzo umiem i za duzo mam doswiadczenia zawodowego
    z kazdej kategorii w mojej dziedzinie jaka jest informatyka
    i pracodawcy sie boja.......
    ...ech szkoda gadac - dobrze ze znalazlem juz te robote bo normalnie juz mi
    mozg parowal

    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 3. Data: 2003-08-07 11:40:13

> [...]
    > i pracodawcy sie boja.......
    > ...ech szkoda gadac - dobrze ze znalazlem juz te robote bo normalnie juz mi

    A ja parę dni temu w dzikiej awanturze w pracy od szefowej usłyszałam,
    że "powinnam ją po nogach całować, że mam prace bez wykształcenia".
    Dodam że jestem w trakcie - 3 rok licencjacki + dalej 2 lata magisterskie.
    I duże doświadczenie w branży mimo 26 lat.

    Może jestem zbyt wrażliwa, ale zanim powiedziałabym coś takiego pracownikowi to
    pomyślałabym dwa razy. No i w CV niczego nie ukryłam...

    Bionka