PracaGrupypl.praca.dyskusje › WWW i giełdy pracy/zleceń (e-zlecenie.pl 3lance.pl)

  • 1. Data: 2003-08-06 20:35:16
    Temat: WWW i giełdy pracy/zleceń (e-zlecenie.pl 3lance.pl)
    Od: "Piotr" <b...@w...pl>

    Witam,
    Ponad rok temu wystartował serwis e-zlecenie.pl. Jest/Był to serwis
    działający
    jak 'allegro w drugą stronę', to znaczy licytowane było wykonanie jakiejś
    pracy
    (zlecenie/dzieło) i wygrywał najtańszy wykonawca.
    Zastanawiam się czy istnieje podobny serwis międzynarodowy ??? (w jęz
    angielskim)
    A może gdzieś w polskiej sieci istnieje taki serwis, który jest używany ???
    Z tego co widzę serwisy tego typu (polskie) umierają przez nieużywanie :(
    Wydawało by się, że możliwości na międzynarodowym rynku pracy są duże
    (nie znam się na kwestii finansowej/podatkowej takiego rozwiązania).

    --
    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2003-08-06 20:48:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@w...pl news:bgronv$2sq7$1@foka1.acn.pl

> [...]
    > pracy
    > (zlecenie/dzieło) i wygrywał najtańszy wykonawca.

    Pomysl jest niestety beznadziejny, promuje on osoby ktore zrobia
    najbardziej g*iana prace... w sumie wychodzi z tego targ niewolnikow -
    zaczyna sie on w miare normalnej ceny, a potem sie czeka ktory pracownik
    najbardziej sie bedzie szanowal. Na koncu zostaja tylko studenciaki co to
    robia strony za 9 pln lub piwo itd...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-08-06 20:49:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    najbardziej g*iana prace... w sumie wychodzi z tego targ niewolnikow -
    zaczyna sie on w miare normalnej ceny, a potem sie czeka ktory pracownik
    najbardziej sie bedzie nie szanowal. Na koncu zostaja tylko studenciaki

  • 4. Data: 2003-08-06 21:31:37
    Od: "programers" <t...@2...pl>

    zgadzam sie ze pomysl beznadziejny!
    Nikt na tym nie zyskuje... do przetargu nie staja profesjonalne studia a
    pracodawca wybierajac najtansza oferte wybiera najwieksze zlo!
    Poza tym serwi wykonany jest beznadziejnie i niestarannie! Chlopie zatrudnij
    grafika i copyrighter`a!

  • 5. Data: 2003-08-07 15:32:23
    Od: "Piotr" <b...@w...pl>

    helo ,
    > zgadzam sie ze pomysl beznadziejny!
    > Nikt na tym nie zyskuje... do przetargu nie staja profesjonalne studia a
    > pracodawca wybierajac najtansza oferte wybiera najwieksze zlo!

    Co do beznadziejności pomysłu to się z Twoją(Waszą) opinią nie zgodzę.
    Owszem w polsce wyglądało to tak, że zawsze znalazł się (i dalej się
    znajdzie)
    ktoś kto za grosze wykona jakąś pracę, a że wykona ją słabo to już inna
    sprawa.
    Sądzę jednak, że możliwe byłoby stworzenie systemu w którym nie byłoby
    obowiązku wybrania najtańszej oferty i to już miało by choć pół ręki i 3/4
    nogi.
    Wydaje mi się, że w aktualnej sytuacji polskiego rynku pracy zarówno
    ogólnopolski
    jak i międzynarodowy serwis tego typu mógł by się przydać.
    Szczególnie chodzi mi o kontakt z zagranicznym pracodawcą dla polskiego
    bezrobotnego. W końcu każdy (ja przynajmniej) chciałby pracować w domku za
    np 20USD/h

    > Poza tym serwi wykonany jest beznadziejnie i niestarannie! Chlopie
    zatrudnij
    > grafika i copyrighter`a!

    a gdzie ja napisałem, ze to ja wykonalem ten serwis ?? Nie mam z nim nic
    wspolnego,
    a adres podalem tylko zeby dokladniej wytlumaczyc czego szukam.

    Co do mojego pytania o zagraniczne serwisy to na www znalazłem
    rentacoder.com
    Wygląda na trochę poważniejszy niż te wspomniane w topicu (ma jakieś 600
    ofert).

    --
    pozdrawiam
    piotrek