PracaGrupypl.praca.dyskusje › TYLKO DZISIAJ MOZESZ WSZYSTKO ZMIENIC !!!

  • 11. Data: 2005-09-25 14:09:18
    Temat: Re: TYLKO DZISIAJ MOZESZ WSZYSTKO ZMIENIC !!!
    Od: S <s...@i...op.pl>

    januszek wrote:
    > Mnie wkurza Twoje podejście...

    a mnie twoje :P

  • 12. Data: 2005-09-25 14:18:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    S napisał(a):

    >> Mnie wkurza Twoje podejście...
    > a mnie twoje :P

    Wypiję za to ;)

    j.

  • 13. Data: 2005-09-25 15:25:19
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    Aby w kraju cokolwiek sie zmieniło na lepsze nalezy wybic 90 % populacji.Zadne
    wybory nie zmienia sytuacji

  • 14. Data: 2005-09-25 15:32:49
    Od: Piotr <s...@r...com>

    @nn napisał(a):

    > Nie! To, że cokolwiek się zmieni jest bzdurą.

    Jak wszyscy będą siedzieć bezczynnie i tylko miauczeć jak to jest źle to
    napewno nigdy nic się nie zmieni na lepsze.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2005-09-25 15:38:15
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "S" <s...@i...op.pl> napisał w wiadomości

    > przy takim podejściu to...

    Nieee noo, przepraszam. Zmieni sie..... zmienią się ci co przy
    "korycie" - reszta pozostanie bez zmian.

    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 16. Data: 2005-09-25 15:46:10
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Jak wszyscy będą siedzieć bezczynnie i tylko miauczeć jak to jest źle
    > to napewno nigdy nic się nie zmieni na lepsze.

    Miauuuuuu..... :P
    Ania

  • 17. Data: 2005-09-25 15:58:43
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Kacper W. wrote:

    > Aby w kraju cokolwiek sie zmieniło na lepsze nalezy wybic 90 % populacji.

    Stanisław Lem kiedyś tak odpowiedział na pytanie czy nie obawia się
    inżynierii genetycznej i że będzie się modyfikować teraz dzieci w
    super-dzieci itp:
    "przecież społeczeństwo złożone z samych profesorów nie mogłoby
    funkcjonować!" ;-)

    tak więc nie siej tu *defetyzmu* i nie demonizuj Narodu Polskiego iż, jest
    jakiś "wyjątkowo ułomny" - chyba jednak ktoś tu od dawna robi "krecią
    robotę" :( wczyim interesie może być aby wyssać z danego narodu wszelkie
    siły witalne?

  • 18. Data: 2005-09-25 16:34:31
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-09-2005 o 14:40:32 S <s...@i...op.pl> napisał:

    > co jest niby "bzdurą"?
    > że Sejm jest konstytucyjnie najwyższą władzą w Polsce

    Konstytucyjnie jest.

    IRL - to taki skrót: "in real life".

  • 19. Data: 2005-09-25 16:45:24
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > Konstytucyjnie jest.
    >
    > IRL - to taki skrót: "in real life"

    jak jest konstytucyjnie to już *bardzo* dużo!

    ja wiem, że to w samo w sobie nie wystarczy ale to już "pół drogi za sobą"
    bez tego to wogóle nie byłoby o czym mówić :(

    "pozostałe pół drogi" to żeby dopilnowali sprawy dziennikarze, obywatele
    i żebysmy właśnie bardziej wszyscy się angażowali w sprawy publiczne,
    to nasze *święte* prawo!

    "JAK KTO DBA TAK MA" ;-)

  • 20. Data: 2005-09-25 16:56:43
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-09-2005 o 18:45:24 S <s...@i...op.pl> napisał:

    > jak jest konstytucyjnie to już *bardzo* dużo!

    Konsytucyjnie, to jest czteroletnia kadencja - która wyklucza wszelkie
    decyzje o dużym, długofalowym znaczeniu (tzn. trudne decyzje, których
    pozytywne skutki mogą się pokazać w dłuższym horyzoncie czasowym i/lub
    których wprowadzenie w życie rozłożone musi być na lata.
    Mamy też ordynację wyborczą i sposób finansowania partii politycznych,
    które to czynniki, po połączeniu, pracktycznie wykluczają jakąkolwiek
    zmianę UKŁADU.

    > "pozostałe pół drogi" to żeby dopilnowali sprawy dziennikarze

    Którzy są bardziej zdemoralizowaną, skorumpowaną grupą niż politycy.