PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki okres wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2005-09-25 01:00:33
    Temat: jaki okres wypowiedzenia?
    Od: "Franula" <f...@o...pl>

    Podjąłem prace w firmie 3.02.2001, w 5.05.2004 nastąpiła zmiana warunków
    pracy a polegało to na rozwiązaniu starej umowy za porozumieniem stron i
    podpisaniu
    nowej umowy, obie umowy na czas nieokreslony, ciegle pracowałem na tym samym
    stanowisku,
    Od której daty powinienem liczyc okres wypowiedzenia?

    Pozdr.
    Franula

  • 2. Data: 2005-09-25 06:52:54
    Temat: Re: jaki okres wypowiedzenia?
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

> [...]
    samym
    > stanowisku,
    > Od której daty powinienem liczyc okres wypowiedzenia?
    wygląda na to że jest to ten sam pracodawca, a więc 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia.
    ale jak zawsze dabeł tkwi w szczegółach, tak że trzeba by podejść
    indywidualnie. sprawdź, czy nie masz jakiś kruczków w umowie, np. że obecny
    pracodawca jest inny od poprzedniego

  • 3. Data: 2005-09-25 06:56:55
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    Użytkownik "Franula" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    samym
    > stanowisku,
    > Od której daty powinienem liczyc okres wypowiedzenia?

    nie liczy się umów tylko czas zatrudnienia u danego pracodawcy
    pozdrawiam