PracaGrupypl.praca.dyskusje › TPSA Pion Informatyki.

  • 1. Data: 2006-06-15 19:54:43
    Temat: TPSA Pion Informatyki.
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    Witam czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia/przemyslenia na
    temat pracy w Pionie Informatyki w TPSA?
    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/

  • 2. Data: 2006-06-16 07:06:10
    Temat: Re: TPSA Pion Informatyki.
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Krzysztof Kuźmicki napisał(a):
    > Witam czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia/przemyslenia na
    > temat pracy w Pionie Informatyki w TPSA?
    Ja miałem doświadczenia z nimi takie że byłem na rozmowie o prace, to
    było jakieś pół roku temu i maiłem dostać odpowiedź do dwóch tygodni,
    jak się nie odezwali to się ja zadzwoniłem, to mi powiedzieli żebym
    jeszcze poczekał i po miesiącu przestałem czekać na jaką kolwiek
    odpowiedź. To był odział w Krakowie

  • 3. Data: 2006-06-16 16:22:04
    Od: Krzysztof Kuźmicki <"krzysztof[no-spam]"@kuzmicki.net>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > jak się nie odezwali to się ja zadzwoniłem, to mi powiedzieli żebym
    > jeszcze poczekał i po miesiącu przestałem czekać na jaką kolwiek

    No to okazalo sie, za ja moge powiedziec, ze mam b. dobre doswiadczenia
    (kontakt z ich strony byl wzorowy), bo po 2 rozmowach zalapalem sie do
    sekcji lodzkiego CPD.

    --
    Krzysztof Kuźmicki
    http://kuzmicki.net/

  • 4. Data: 2006-06-19 12:31:49
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    > No to okazalo sie, za ja moge powiedziec, ze mam b. dobre doswiadczenia
    > (kontakt z ich strony byl wzorowy), bo po 2 rozmowach zalapalem sie do
    > sekcji lodzkiego CPD.

    a fuj w telekomunie?