PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca finansowy - czy warto?

  • 1. Data: 2006-06-15 14:20:31
    Temat: Doradca finansowy - czy warto?
    Od: "Mariusz" <h...@g...com>

    Planuje zdobycie jakiegoś ciekawego zawodu. Wiele teraz słychać
    dobrego właśnie o tym tzn. że to zawód przyszłości itp. Ja
    zastanawiam się ile taki doradca może zarobić. Narazie mam dobrą
    prace, więc nie musze się spieszyć i dlatego jak postanowie zmienić
    to np. Expander, Open Finance albo Xilion. Proszę o informacje na
    podany temat. Najlepiej osoby, które są/były doradcami finansowymi.