PracaGrupypl.praca.dyskusjeTPSA Blue Line › TPSA Blue Line
    From: "peligroso" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: TPSA Blue Line
    Date: Thu, 8 Jan 2004 18:32:37 +0100

    Mogę podjąć tam pracę ale uwaga za 4,2 zł NETTO !!!
    Kurcze utrzymywać się nie muszę sam, nie wiem chyba potraktować
    to na zasadzie zdobywania doświadczeń, ale z tymi stawkami
    to chyba kogoś ostro popierdzieliło. Potem się dziwią że niebieska linia
    działa jak
    działa jak płacą ludziom takie stawki, za było nie było odpowiedzialną
    robotę.
    Oczywiście to nie TPSA zatrudnia tylko jakas firma zewnętrzna od pracy
    czasowej
    aby bylo smieszniej.
    Tak więc taki malutki dylemacik mam czy wogóle w to wchodzić,
    i postanowiłem się z Wami podzielić
    Pozdrawiam
    peli.