PracaGrupypl.praca.dyskusje › TĘP PRACODAWCĘ JAK CIĘ ZWOLNI !!!!

  • 1. Data: 2002-04-03 21:27:11
    Temat: TĘP PRACODAWCĘ JAK CIĘ ZWOLNI !!!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    PRZECZYTAJ: http://businessman.onet.pl/artykul.html?DB=162&ITEM=
    1080583
    Tak należy postępować z tymi hienami cmentarnymi, którzy chcą zaostrzyć kodeks
    pracy !!!
    Po zwolnieniu natychmiast należy podawać o byle co do sądu pracy chamów !!!
    PROLETARIUSZE WSZYSTKICH KRAJÓW - ŁĄCZCIE SIĘ !!!

  • 2. Data: 2002-04-03 21:58:31
    Temat: Re: TĘP PRACODAWCĘ JAK CIĘ ZWOLNI !!!!
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    !!!
    > PROLETARIUSZE WSZYSTKICH KRAJÓW - ŁĄCZCIE SIĘ !!!

    A Ciebie powinni zwalniać za każdym razem za negatywne nastawienie do pracy.
    Czy ty wogóle wiesz co piszesz?! Jesteś krótko mówiąc nieprzystosowany jak
    duża część obywateli stąd też po części mamy tak wysokie bezrobocie.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-04-04 08:52:56
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Po zwolnieniu natychmiast należy podawać o byle co do sądu pracy chamów
    !!!
    > PROLETARIUSZE WSZYSTKICH KRAJÓW - ŁĄCZCIE SIĘ !!!

    Życzę Ci, żebyś został pracodawcą i żeby Twoi pracownicy zastosowali się do
    Twoich rad (i oby to była nierobów i gamoni banda).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-04-04 09:29:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > i oby to była nierobów i gamoni banda
    ... a najlepiej "proletariuszy" i wszelkiej maści lewactwa.

    --
    Kamiluu

  • 5. Data: 2002-04-04 11:18:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Pieprzycie pracodawcy, Yamaha ma rację. Wam krzywda nigdy się nie dzieje,
    macie co jeść
    a jak nie będziecie to wywalicie na bruk kilku swoich pracowników i dalej
    będziecie mieli, wiec
    nie zalewajcie że bezrobotni to banda leniów i nierobów.
    Nieraz pracowałem u takich co o prowadzeniue firmy i zarzadzaniu niewiele
    wiedzieli, a że nakradli
    w poprzedniej kadencji i za komuny to teraz ludzie na nich zapierdalają z
    dyplomami, nieraz dużo
    mądrzejsi niż oni .......

  • 6. Data: 2002-04-04 11:22:43
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a jak nie będziecie to wywalicie na bruk kilku swoich pracowników i dalej
    > będziecie mieli, wiec

    Ty chyba myślisz, że pracownik jest tylko kosztem. Czyżbyś pracował w firmie
    państwowej? Pracownik ma być rentowny. Ma zarabiać więcej, niż kosztuje. Jak
    nie, to faktycznie trzeba go zwolnić (a jeszcze szybciej jego szefa, który
    nie potrafi zorganizować prawidłowo pracy bądź zamknąć interes).

    > nie zalewajcie że bezrobotni to banda leniów i nierobów.

    Jak nie, jak tak. Co robią ci bezrobotni? Skoro bycie pracodawcą jest takie
    cool, to dlaczego nie zakładają własnych interesów?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-04-04 11:39:49
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Jak nie, jak tak. Co robią ci bezrobotni? Skoro bycie pracodawcą jest
    takie
    > cool, to dlaczego nie zakładają własnych interesów?

    a za co za wszy albo zasiłek ???
    chyba nie za zarobione u Was pieniadze ...

  • 8. Data: 2002-04-04 12:24:39
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > a za co za wszy albo zasiłek ???

    Kredyt, zarobione pieniądze, pożyczki, venture capital itp. Jak masz pomysł,
    biznesplan i jesteś zaradny to pieniądze znajdziesz.

    > chyba nie za zarobione u Was pieniadze ...

    U mnie jesze nikt nic nie zarobił. Nie jestem takim kretynem, żeby zastawać
    pracodawcą.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2002-04-04 12:41:38
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Kaizen wrote:

    > U mnie jesze nikt nic nie zarobił. Nie jestem takim kretynem, żeby
    > zastawać pracodawcą.

    Podoba mi sie to stwierdzenie, hehh :oP

    --
    Pozdrawia m.

  • 10. Data: 2002-04-04 13:39:52
    Od: "Merit" <m...@p...onet.pl>

    He, he...
    Ale sie ludzie denerwujecie. I firmy sa rozne i pracownicy.
    Czasem firme lub pracownika trzeba popierac, czasem tepic
    (w znaczeniu - bronic swoich interesow). Pewnie, ze najlepiej
    miec pomysl, srodki (albo kredyt) do tego szczescie, zeby
    zaistniec na rynku i zalozyc wlasna dzialalnosc, ale na
    rozum - wszyscy tego zrobic nie moga - od razu by 95 %
    (na oko) zbankrutowalo. Taki fajny podzial: kapitalista
    kontra pracownik to duze uproszczenie godne XIX
    wiecznych teorii komunistycznych a nie globalnej
    gospodarki. A bezrobocie to problem spoleczny nie zalezny od
    pracowitosci czy zaradnosci (lub ich braku) ludzi.
    Pozdrawiam i zycze milego leczenia wrzodow zoladka :))
    Merit (a pewnie, bezrobotny, mam nadzieje, ze czasowo :))