PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w swieta - zagraniczny pracodawca.

  • 1. Data: 2002-04-03 15:31:29
    Temat: Praca w swieta - zagraniczny pracodawca.
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Moja zona pracuje w duzej outsourcingowej firmie zachodniej, ktora swiadczy
    uslugi dla pewnej firmy w Polsce ale juz wykupionej przez kapital z USA.

    Denerwuje mnie to iz juz ma zapowiedziane prace 1-2-3 maja bo ... stany pracuja
    i wymagaja raportu 3 dnia roboczego miesiaca. Poprzednio pracowala 2 i 3
    listopada(piatek + sobota jako odrabianie wolnego 1 listopada (wypadal w
    czartek)).

    Oczywiscie nie musze pisac o Sylwestrze itp.

    Ten system uniemozliwia wspolne spedzenie dlugich weekendow czy wyjazd na
    Swieto Zmarlych w strony rodzinne.

    Czy to postepowanie jest legalne , dozwolone, co pracownikowi przysluguje w
    zamian?

    Rubi.

  • 2. Data: 2002-04-03 18:19:14
    Temat: Re: Praca w swieta - zagraniczny pracodawca.
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Swieto Zmarlych w strony rodzinne.
    >
    > Czy to postepowanie jest legalne , dozwolone, co pracownikowi przysluguje w

    A dodam jeszcze iz dwa razy robili przyjecie karnawlowe w tygodniu
    poprzedzajacym wigilie.

    Fajosko co ?

  • 3. Data: 2002-04-04 14:31:20
    Od: "bud" <v...@k...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pracuja

    > A dodam jeszcze iz dwa razy robili przyjecie karnawlowe w tygodniu
    > poprzedzajacym wigilie.
    >
    > Fajosko co ?
    >
    > --

    Podejrzewam, że Pańska żona umie pisać więc jaki problem w napisaniu wypowiedzenia???

  • 4. Data: 2002-04-04 18:21:38
    Od: "Blaszany Kubek" <i...@w...pl>

    problemu nie widze.
    ja od 4 lat pracuje w wigilie i sylwestra do 24

  • 5. Data: 2002-04-05 07:37:24
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > problemu nie widze.
    > ja od 4 lat pracuje w wigilie i sylwestra do 24

    a ja widze.
    Wydaje mi sie, ze ta sama firma amerykanska w filii w krajach arabskich, troche
    inaczej podchodzi do sprawy Ramadanu np.
    To nie tyle sprawa KP ile nieszanowanie uczuc i zwyczajow religijnych. U siebie
    w USA juz by mieli sprawe o dyskryminacje itp. Szanujace pracownika i siebie
    firmy, w takie dni wyznaczaja dyzury i szukaja ochotnikow.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-04-24 10:04:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > problemu nie widze.
    > ja od 4 lat pracuje w wigilie i sylwestra do 24

    Pewnie jestes informatykiem. Ci tak maja.

    Co na to Twoja zona i dzieci ?

  • 7. Data: 2002-04-24 12:22:33
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, że Pańska żona umie pisać więc jaki problem w napisaniu
    wypowiedzenia???

    1. Nie pracuje w Warszawie wiec po wypowiedzeniu .... trawka.
    2. Pracuje w Polsce a tu teoretycznie sa jakies swieta i jakies prawo mimo tego
    calego p...... globalizmu.
    3. Czy obchodzisz Helloween ? Jeszcze nie ?

  • 8. Data: 2002-04-24 14:20:00
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

> [...]
    > calego p...... globalizmu.
    > 3. Czy obchodzisz Helloween ? Jeszcze nie ?

    Gdyby nie ten p...... globalizm to nawet nie moglbys podyskutowac na tej liscie nie
    mowiac juz o
    pracy Twojej zony.
    Dajcie wszystkim dobrym i zlym stronom tego problemu iles punktow.
    Potem wpiszcie te punkty w tabelke i bilans pokaze Wam czy mimo wszystko jestescie na
    plusie i
    lepiej robic i nie podskakiwac czy tez tracicie cos dla Was waznego i wtedy sie zona
    zwolni.

  • 9. Data: 2002-04-25 08:58:47
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > lepiej robic i nie podskakiwac czy tez tracicie cos dla Was waznego i wtedy
    sie zona zwolni.

    To wolny kraj. Ale mamy tu ku... jakies prawo czy nie ?
    Moga olewac swieta czy nie ?

  • 10. Data: 2002-04-25 11:13:18
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > sie zona zwolni.
    >>

    > To wolny kraj. Ale mamy tu ku... jakies prawo czy nie ?
    > Moga olewac swieta czy nie ?

    Mogą, jeśli płacą za to odpowiednią stawkę.

    --
    Mariusz Lotko
    http://www.lotko.magma-net.pl/