PracaGrupypl.praca.dyskusje › TĘP PRACODAWCĘ JAK CIĘ ZWOLNI !!!!

  • 11. Data: 2002-04-04 15:26:20
    Temat: Re: TĘP PRACODAWCĘ JAK CIĘ ZWOLNI !!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Widzisz Merit wielu zadufanych nie rozumię obecnej sytuacji, myślę że do
    póki ktoś sam nie wyląduje na bruku nie zrozumie ideii bezrobocia ....

  • 12. Data: 2002-04-05 20:41:57
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Jak nie, jak tak. Co robią ci bezrobotni? Skoro bycie pracodawcą jest
    takie
    > cool, to dlaczego nie zakładają własnych interesów?

    Bo nie nakradli tak jak ty za komuny pieniedzy i nie maja znajomosci wsrod
    towarzyszy z KC.

  • 13. Data: 2002-04-05 23:18:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 5 Apr 2002 22:41:57 +0200, "Waldemar"
    <w...@p...onet.pl> zakodował:

    >Bo nie nakradli tak jak ty za komuny pieniedzy i nie maja znajomosci wsrod
    >towarzyszy z KC.

    Przeginasz.
    PLONK

    --