PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy

  • 41. Data: 2011-01-28 14:56:24
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, Polonus Anonim <n...@n...spam> wrote:

    [...]

    > Dociera do Ciebie, że aby być lepszym od innych to nie wolno robić tego
    > co inni?

    I tak w każdej dziedzinie? To ja wolałbym zejść na ziemię i oferować
    lepszej jakości usługi/produkty, a nie robić się za lepszego
    od wszystkich.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2011-01-28 14:56:26
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Widać miałeś szczęście nie trafić na frustratów, którzy by Ci zmarnowali
    > kilka dni.

    Ciesz się, że Ci firmy nie spalili :D

    > A jaki masz interes i pieniądz w tym, żeby odpisywać na maile
    > osób z którymi nie masz zamiaru współpracować?

    Jak dla mnie wszystko wyjaśniłeś tym jednym konkretnym zdaniem. Z którego
    zresztą płyną dalsze wnioski, czego chyba nie do końca jesteś świadom.

    e.

  • 43. Data: 2011-01-28 14:59:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, entroper <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    [...]

    > Jak dla mnie wszystko wyjaśniłeś tym jednym konkretnym zdaniem. Z którego
    > zresztą płyną dalsze wnioski, czego chyba nie do końca jesteś świadom.

    Ty już sobie wyrobiłeś zdanie przy pierwszej odpowiedzi, więc teraz
    interpretacja dowolnej wypowiedzi będzie ukierunkowana zawsze negatywnie.
    I tak, jestem świadom. Albo oczywiście możesz dalej w zaparte i udawać,
    że firmy nie kierują się chłodną kalkulacją i własnym szeroko pojętym
    interesem. Mozna i tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2011-01-28 15:01:53
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 28.01.2011 16:02, entroper wrote:
    > Ale po co być lepszym od innych skoro zwyczaj jest taki, że jest ch..owo
    > no i na byciu lepszym nic się nie zarabia?;)

    Pas! ;)

    pzdr

  • 45. Data: 2011-01-28 15:02:26
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

  • 46. Data: 2011-01-28 15:08:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 16:09, entroper pisze:

    > będę po prostu Twoją firmę
    > omijał z daleka i odradzał znajomym (a nie wiadomo, czyje drogi się

    Czyli z faktu, że Wojciech być może nie odpisuje na stosy CVek, nie
    skorzystasz z jego oferty, gdyby okazała się najkorzystniejsza. Coś na
    kształt "na złość mamie..."

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2011-01-28 15:08:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, entroper <entroper-pocztaonetpeel> wrote:

    [...]

    > Napisałem wszystko bardzo jasno. Nie sądzę byś tego nie rozumiał, raczej,
    > w świetle Twojej wypowiedzi w innej gałęzi tego wątku, po prostu nie
    > przyjmujesz tego do wiadomości, gdyż masz po prostu inne zwyczaje. Nie
    > zamierzam ich prostować a nawet krytykować

    Rzecz w tym, że właśnie to robisz i jeszcze wcinasz "ironiczne" uwagi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2011-01-28 15:09:25
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]

    w świetle Twojej wypowiedzi w innej gałęzi tego wątku, po prostu nie
    przyjmujesz tego do wiadomości, gdyż masz po prostu inne zwyczaje. Nie
    zamierzam ich prostować a nawet krytykować - będę po prostu Twoją firmę
    omijał z daleka i odradzał znajomym (a nie wiadomo, czyje drogi się
    przetną i w jakim charakterze). Po prostu dlatego, że sam mam inne
    zwyczaje. Taki kaprys.

    e.

  • 49. Data: 2011-01-28 15:16:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czyli z faktu, że Wojciech być może nie odpisuje na stosy CVek, nie
    > skorzystasz z jego oferty, gdyby okazała się najkorzystniejsza. Coś na
    > kształt "na złość mamie..."

    Z tego wynika że zachowuje się dokładnie jak podmiot mający przewagę
    na rynku. Coś jak np. poszukiwani specjaliści teraz - posuwają się do
    niemerytorycznych kryteriów oceny firmy. Bo mogą. Można więc domniemywać,
    że jako pracodawca na rynku - gdzie miałby dużą przewagę (choćby proste
    prace fizyczne, w firmie o dużej rotacji) zachowywałby się więc identycznie
    według poglądów, które teraz krytykuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 50. Data: 2011-01-28 15:31:02
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 28.01.2011 16:08, Liwiusz wrote:
    > Czyli z faktu, że Wojciech być może nie odpisuje na stosy CVek, nie
    > skorzystasz z jego oferty, gdyby okazała się najkorzystniejsza. Coś na
    > kształt "na złość mamie..."

    Nie jest skreślony, ale na dzień dobry dostanie czerwoną flagę z
    ostrzeżeniem, żeby uważać, bo może być śliskim, aroganckim pracodawcą.

    Rozumiem zignorowanie któregoś tam maila z naprzykrzaniem pytaniami "a
    czemu mnie nie chcecie zatrudnić?". Jednak brak odpowiedzi po
    jednokrotnym przesłaniu aplikacji daje dość poważne ostrzeżenie.

    Zdradzę Ci, że już jakiś czas temu wpadłem na ten pomysł, by wysyłać
    fałszywe cefałki lub zapytania i badać reakcje ogłoszeniodawców. Jakież
    to zaskakujące, że wnioski po tym często się potwierdzają w już
    właściwym kontakcie.

    pzdr