PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam prawnika › Szukam prawnika
    From: "lestwr " <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szukam prawnika
    Date: Mon, 24 Feb 2003 19:23:54 +0000 (UTC)

    Poradzcie!!
    Mój przyjaciel poddany jest w pracy nieludzkiemu, okrutnemu traktowaniu. W
    efekcie tego jego stan zdrowia znacznie się pogorszył (na pewno trudno mu
    bedzie znalezc inna prace). Z dzialu w ktorym pracuje juz wiele osob sie
    przenioslo lub zwolnilo &#8211; nie mogli wytrzymac. Merytorycznie postawione tam
    jest wszystko na glowie (np. kaze sie pracownikowi przeliczac aproksymacje na
    kalkulatorze - zakaz uzywania komputera - aby trwalo to jak najdluzej a
    nastepnie zmusza sie do nadgodzin za darmo). Kolega za moja namowa zaczal
    walczyc napisal jedno pismo do dyr. potem drugie, rozmawial ze zwiazkami itd.
    ale okazalo sie ze wszyscy maja to w du.... i tylko pozoruja dzialania a co
    gorsze wynajduja na niego rozne &#8222;kruczki&#8221;, zastraszaja a
    &#8222;lojalni&#8221; rozsiewaja
    plotki. Gdy chłopak z inicjatywy lekarza poszedł na zwolnienie&#8211; urzadzili na
    niego nalot w domu i żeby bylo ciekawiej bez upowaznienia dyrekcji. Kolega
    chce sprawe oprzec o sad ma duzo dowodow i swiadkowie by sie tez znalezli.
    Chcialbym mu pomoc wiec szukam dla niego kogos kto moglby profesjonalnie
    zając sie ta sprawa. Mozecie polecic mi jakiegos prawnika ktory zajmowal sie
    tego typu zagadnieniami lub jakas organizacje udzielajaca pomocy w tego typu
    przypadkach. Ile taka sprawa moze kosztować?
    LEESTER