PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy za granicą na 2004

  • 1. Data: 2003-07-06 11:30:16
    Temat: Szukam pracy za granicą na 2004
    Od: "born4july" <N...@S...onet.pl>

    Szukam pracy za granicą do której mógłbym wyjechać luty/marzec. Co polecacie
    ? Chciałbym pojechać z kobietą, oboje po studiach ale to pewnie żadnego
    znaczenia nia ma. Ewentualnie jak załatwić pozwolenia i gdzie szukac ofert.
    Sorry jeśli było, ale jestem nowym użytkownikiem internetu.

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-07 07:15:46
    Temat: Re: Szukam pracy za granicą na 2004
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Sorry jeśli było, ale jestem nowym użytkownikiem internetu.

    Nic nie szkodzi ;-)
    Sprawdz: http://pracazagranica.ag.bocznica.org

    Tam sie dowiesz czegos nowego.

    FX

  • 3. Data: 2003-07-07 09:04:38
    Od: "born4july" <N...@S...onet.pl>

    czego się dowiem z google jak sytuacja się zmienia z dnia na dzień i warunki
    pracy też ??? ...Ja potrzebuje aktualnych komentarzy. Nie chcesz pomóc, nie
    wtrącaj się. Jestem już pół roku bez pracy i nie mam poczucia humoru jeśli
    chodzi o te sprawy.

    born

  • 4. Data: 2003-07-07 10:29:10
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "born4july" <N...@S...onet.pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > wtrącaj się. Jestem już pół roku bez pracy i nie mam poczucia humoru jeśli

    Z praca legalna to teraz raczej ciezko (zwlaszcza w UK) bo nie mamy
    paszportu UE (do maja 2004).
    Potem sytuacja moze sie zmieni i bedzie latwiej ale zycie to zweryfikuje ;-)

    Jestem w takiej samej sytuacji i tez szukam ale bez skutku, pracodawcy wola
    tych z paszportem UE a nie biednego Polaczka

    Powodzenia
    Janet