PracaGrupypl.praca.dyskusje › Salonik Prasowy Kolportera?

  • 1. Data: 2003-07-06 10:11:06
    Temat: Salonik Prasowy Kolportera?
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

    Witam!

    Szukam już trochę pracy i właśnie dowiedziałem się o możliwosci otworzenia
    takiego saloniku. Prowadzi ktos z was taka dzialalnosc, moze sie ktos
    podzielic szczegolami/doswiadczeniami?

  • 2. Data: 2003-07-07 07:13:43
    Temat: Re: Salonik Prasowy Kolportera?
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Szukam już trochę pracy i właśnie dowiedziałem się o możliwosci otworzenia
    > takiego saloniku. Prowadzi ktos z was taka dzialalnosc, moze sie ktos
    > podzielic szczegolami/doswiadczeniami?

    Kazda taka siec to kanal.
    Zabki, kolportery itp. Sam system wyklucza godziwe zarobki.
    Co prawda daja raczej pewny zysk ale bardzo niski.
    Chyba ze otworzy sie punkt w super miejscu - ale wtedy to juz
    i tak lepiej samemu.

    FX

  • 3. Data: 2003-07-07 07:20:09
    Od: "Dariusz" <w...@w...pl>

    Przez dwa lata prowadzilem stoisko patronackie Kolportera. AZ dwa lata.
    Wspolpraca z Kolporterem byla FATALNA!. Maja taki balagan, ze glowa boli. A
    zysk niewielki.

  • 4. Data: 2003-07-07 10:56:05
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Hubert" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Szukam już trochę pracy i właśnie dowiedziałem się o możliwosci otworzenia
    > takiego saloniku. Prowadzi ktos z was taka dzialalnosc, moze sie ktos

    Witam,
    a ja mam pytanie do Ciebie - czy już skorzystałeś z naszego przyjaciela
    Google i przejarzłeś listy dyskusyjne na ten temat ?
    Nie....,
    nie prowadzę ale podzielę się "doswiadczeniami" :
    a. temat bardzo często przewija się na tej grupie, biznes czy też na forum w
    "gazecie",
    b. godne polecenia jest forum "Franchising.info.pl " i jego wyszukiwarka.
    Wnioski po tak ciekawej lekturze nasuwają się same.
    pozdr.

  • 5. Data: 2003-07-07 11:54:48
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Hubert <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Szukam już trochę pracy i właśnie dowiedziałem się o możliwosci otworzenia
    > takiego saloniku. Prowadzi ktos z was taka dzialalnosc, moze sie ktos

    Obok mnie funkcjonował taki salonik (Warszawa, ale nie cetrum i nie
    przedmieście). Kilka miesięcy temu zniknął. Sam tam nie kupowałem gazet, bo
    gazety sprzedają wszędzie (kupuję w sklepie spożywczym razem z bułkami na
    śniadanie dla dzieci).

  • 6. Data: 2003-07-07 12:25:26
    Od: f...@p...onet.pl

    > Przez dwa lata prowadzilem stoisko patronackie Kolportera. AZ dwa lata.
    > Wspolpraca z Kolporterem byla FATALNA!. Maja taki balagan, ze glowa boli. A
    > zysk niewielki.

    Jak juz pisalem - to norma w tego typu firmach.
    Jak to jest z kolporterem? Daja przynajmniej kwote
    gwarantowana?

    FX

  • 7. Data: 2003-07-07 12:58:30
    Od: "Dariusz" <w...@w...pl>

    Co najwyżej meble Ci mogą dać.

  • 8. Data: 2003-07-07 20:20:25
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

    Witam!

    Troche poczytalem, thx Shark za linka do forum :).Po lekturze i rozmowach w
    Kolporterze-odpuszczam!

  • 9. Data: 2003-07-07 20:45:42
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    > Witam!
    >
    > Troche poczytalem, thx Shark za linka do forum :).Po lekturze i rozmowach
    > Kolporterze-odpuszczam!
    >
    > Nie jestem zaskoczony :)
    pozd.

  • 10. Data: 2003-07-08 08:54:07
    Od: b...@a...pl

    > Jak juz pisalem - to norma w tego typu firmach.
    > Jak to jest z kolporterem? Daja przynajmniej kwote
    > gwarantowana?
    >
    > FX

    Nie bardzo opłacalne zajęcie. W moim rodzinnym mieście przy b. ruchliwej ulicy
    (m.in. przystanek. kino, niedaleko dworzec PKP) lokal stał pusty przez 1,5roku
    wykupiony już przez Kolportera. Potem ktoś zaczął prowadzić, lecz po ok. 5 m-
    cach zrezygnował. Identyczna sytuacja w REALU.
    Ale moja mama chwali sobie z nimi współpracę ale:
    1. _własny_ interes z _własnym_ stoiskiem
    2. b. dobry punkt (osiedle-blokowisko)
    3. współpraca od 6 czy 7 lat (zwiększanie marży co kwartał za dobre wyniki
    sprzedaży + gratyfikacja pieniężna podczas "integracji" z firmą na imprezie
    corocznej)
    4. nie narzeka na "bałagan" - może oddział firmy w tym mieście funkcjonuje
    sprawnie

    Baba Jaga