PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy

  • 1. Data: 2003-07-06 09:12:08
    Temat: Pomocy
    Od: "krzysiek1" <s...@p...onet.pl>

    witam Wszystkich
    zwracam sie do was z taka prośba: chce otorzyć sklep z artykułami
    chemicznymi( do gospodarstwa domowego) , pomysł mam taki zeby sprzedawać je
    troszke taniej niz w innych sklepach.
    Pomóżcie jak zabrac sie do otwarcia tego interesu , i skąd najlepiej brać
    towar .
    a zamierzam sprzedawc jakies proszki do prania kosmetyki, wody toaletowe,
    itp
    porsze podajcie jakies namiary jak zaczać
    Dziekuje
    s...@w...pl
    s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-07-06 13:37:43
    Temat: Re: Pomocy
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany krzysiek1, ukrywający się pod adresem:
    <s...@p...onet.pl> napisał:
    > pomysł mam taki zeby
    > sprzedawać je troszke taniej niz w innych sklepach.

    WOW - niesamowite! Jak na to wpadłeś?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-07-07 05:06:30
    Od: Toshi <"bonza(spam)"@wp.pl>

    W artykule <be8p2m$953$1@nemesis.news.tpi.pl> krzysiek1 napisa?(a):
    > witam Wszystkich
    > zwracam sie do was z taka pro?ba: chce otorzyae sklep z artyku?ami
    > chemicznymi( do gospodarstwa domowego) , pomys? mam taki zeby sprzedawaae je
    > troszke taniej niz w innych sklepach.
    > Pomó?cie jak zabrac sie do otwarcia tego interesu , i sk?d najlepiej braae
    > towar .
    > a zamierzam sprzedawc jakies proszki do prania kosmetyki, wody toaletowe,
    > itp
    > porsze podajcie jakies namiary jak zaczaae

    Wiem, ze pisales w dobrej wierze, ale sorry, to co napisales jest
    troszke smieszne...
    Jezeli chcesz taki bussines zalozyc, to o.k. Ale najpierw znajdz tanich
    dostawcow kolo siebie. Dopiero ich majac mysl o bussinesie.
    Ja Ci moge napisac gdzie jest taniej w Krakowie,
    Ty mieszkasz np. w Gdansku, i jezdzac po towar do Kraka bedziesz mial ceny
    wyzsze od wszystkich w okolicy (np. transport tez musi byc wliczony...)

    Jezeli juz czekasz na gotowizne, ze Ci ludzie na sieci wszystko
    powiedza, co gdzie zalatwic (a wydaje mi sie, ze taka postawa jest nie
    fair) to napisz chociaz, w jakim miescie chcesz operowac, jakie masz
    mozliwosci transportowe, mniej wiecej jaka kasa operujesz na rozruch, co
    juz w urzedach pozalatwiales. Ktos Ci wtedy moze w szczegolach pomoze.
    A tak jak chcesz aby wszystko Ci na tacy podano, to prosze bardzo: moge
    caly rozruch za Ciebie zrobic, ale rozumiem, ze umowimy sie na jakis
    procent z zyskow np. przez najblizszy rok? ;-))
    Pozdrawiam :-))

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 4. Data: 2003-07-07 20:10:51
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysiek1 napisał:

    > witam Wszystkich
    > zwracam sie do was z taka prośba: chce otorzyć sklep z artykułami
    > chemicznymi( do gospodarstwa domowego) , pomysł mam taki zeby sprzedawać je
    > troszke taniej niz w innych sklepach.

    Genialne - ale na taki pomysł, to chyba każdy sklepikarz już wpadł -
    wpadnij na pomysł, jak sprzedawać trochę drożej rzeczy, których w twojej
    okolicy nie ma, a gdzie indziej są tanie jak barszcz. ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-07-08 21:34:25
    Od: "krzysiek1" <s...@p...onet.pl>

    jestemz okolic Krakowa........
    jesli mozecie dajcie namiary na jaies tanie hurtownie
    dzieki

  • 6. Data: 2003-07-10 17:44:22
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > jesli mozecie dajcie namiary na jaies tanie hurtownie
    > dzieki

    punktem odniesienia dla ludzi z okolic krakowa sa hipermarkety.
    jak to ma byc sklep akurat z chemia gospodarcza "tansza", to Twoja marża
    wyniesie jakeis 0.5 - 2 %
    Sam policz ile musisz sprzedac, zeby zarobic na cokolwiek :)
    koledzy Ci dobrze radza - to , delikatnie ujmujac, jest idiotyczny pomysl
    Wojtek