-
1. Data: 2004-05-07 09:44:19
Temat: Szukam pracy we Wrocławiu
Od: "Bianka Majewska" <b...@o...pl>
Poszukuję pracy biurowej we Wrocławiu
Umiejętności:
- dobra obsługa systemów: Windows oraz Linux (Red hat, Mandrake);
- dobra obsługa pakietów biurowych: MS Office /OpenOffice;
- obsługa urządzeń biurowych;
- bardzo dobra obsługa Internetu (poczta, grupy dyskusyjne, wyszukiwanie
informacji itp.);
- łatwe nawiązywanie kontaktów (np.telefoniczna i bezpośrednia obsługa
klienta);
- prowadzenie sekretariatu, znajomość zasad korespondencji;
- znajomość zagadnień związanych z obiegiem dokumentów w firmie,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Inne:
- dobra znajomość programów graficznych: Corel Draw, Photoshop;
- projektowanie stron www w HTML;
- dobra znajomość języka Visual Basic;
W celu przesłania CV proszę o kontakt b...@o...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne